Ολυμπιακή αερολογία

Η Ολυμπιακή πάει για κλείσιμο υπό τις ιαχές επιδοκιμασίας ενός συγκεκριμένου ιδεολογικού χώρου.
Η ΕΕ, λέει, έκρινε πως
"Μια σειρά από ενισχύσεις μέσω των οποίων το ελληνικό κράτος στήριξε οικονομικά την Ολυμπιακή Αεροπορία και τις Ολυμπιακές Αερογραμμές είναι αντίθετες προς το κοινοτικό δίκαιο...

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με την απόφαση αυτή περατώνεται η έρευνα την οποία ξεκίνησε στις 16 Μαρτίου του 2004 και η οποία αποσκοπούσε να διαπιστώσει αν οι ενισχύσεις που έδωσε το ελληνικό Δημόσιο από το Δεκέμβριο του 2002 και μετά, δόθηκαν καταχρηστικά ή ήταν σύμφωνες προς το κοινοτικό δίκαιο.


Αλλά την ίδια στιγμή που εγκαλείται το κράτος για τις χρηματοδοτήσεις γνωρίζουμε ότι, όπως σημειώνει ο Μπογιόπουλος στον Ριζοσπάστη [μέσω open], αλλά αναλύουν διεξοδικότερα κάποιοι μηχανικοί της Oλυμπιακής, από την παράταξη Παρέμβαση, το κράτος χρωστούσε κατ' ελάχιστον 678 δισ. δραχμές (~2 δισ Ευρώ σήμερα), το 1992 κι αυτό δίχως να υπολογίζονται οι απώλειες από τόκους υπερημερίας που επέβαλε το ελληνικό κράτος στην εταιρία, διαφυγόντα κέρδη κ.τ.τ. Η ομάδα αυτή των μηχανικών ισχυρίζεται (και επιχειρηματολογεί για αυτό) ότι:

...Θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε πάρα πολλά στοιχεία, αλλά και βιβλία, όπως του Καθηγητή Ι. ΛΑΪΝΟΥ «ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ Η ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ;» που αποδεικνύει ότι ο Ελληνικός Λαός δεν έχει πληρώσει ούτε μία δραχμή για την Ο.Α και όλα αυτά που λέγονται είναι για να δικαιολογήσουν την ασκούμενη πολιτική που βέβαια σε αυτό το παραμύθι χρειάζεται και εργαζόμενους «προνομιούχους» «ρετιρέ της Εργατικής Τάξης»


(Να σημειώσω πριν αρχίσουν στα σχόλια οι ανοησίες για τους δήθεν αργόσχολους της Ολυμπιακής που έκαναν και σάιτ, ότι οι μηχανικοί εδάφους της εταιρίας, εκ του αποτελέσματος ασφαλείας κρινόμενοι, δύσκολα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν "χαραμοφάηδες" ή όποιο άλλο κοσμητικό τείνει να χρησιμοποιεί ο νεοφιλελεύθερος λαϊκισμός/εκφοβισμός των νοικοκυραίων τελευταία. Οι ίδιοι σημειώνουν σχετικά με την παραγωγικότητά τους ότι: "Με βάση τα ίδια τα στοιχεία που ανακοινώνει η Ολυμπιακή Αεροπορία στους επίδοξους αγοραστές προκύπτει ότι ο κάθε εργαζόμενος της ΤΔ [τεχνικής διοίκησης;;] παράγει προϊόν αξίας περίπου 100000 Ευρώ ετησίως. Μία σύγκριση με τα αντίστοιχα διεθνή μεγέθη αποδεικνύει ότι η ΤΔ από άποψη παραγωγής ανά εργαζόμενο όχι μόνο είναι συγκρίσιμη με εγνωσμένης αξίας τεχνικές βάσεις αλλά βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα από φημισμένες τεχνικές βάσεις όπως της ALITALIA και της IBERIA.")

Εκείνοι πάντως που την φούνταραν την Ολυμπιακή κλαίνε και οδύρονται για το αναπόφευκτον ηχηρότερα από όλους - κι ας μην αρχίσω τώρα για το ποιοι έκαναν την ΟΑ γραφείο εξυπηρέτησης των εκλογικών τους πελατών και για τους χειρισμούς των κατά καιρούς κυβερνώντων να την φορτώσουν, να την απομυζήσουν και να την πουλήσουν κακήν κακώς εξαιτίας της προβληματικότητας που οι ίδιοι της δημιούργησαν...

Τέλος πάντων... Η κυβέρνηση λέει ότι προσπαθεί να περισώσει τα πράγματα... Έχουμε φτάσει πλέον στο "Σχέδιο Β" - που θα έπρεπε να αποκαλείται σχέδιο γάμα (τα). Σε αυτό η κυβέρνηση προσπαθεί να μειώσει τα χρεωστούμενα από τη ΟΑ στο κράτος, έτσι ώστε ο (ποθητός) αγοραστής να μην χρειάζεται να τα σκάσει χοντρά και έτσι να διευκολυνθεί η πώλήσή της κοψοχρονιά. Δεν είμαι σίγουρος για το πλεονέκτημα της λύσης αυτής από οικονομικής απόψεως (φαντάζομαι τα πολιτικά πλεονεκτήματα όμως), αλλά αναρωτιέμαι αν θα μπορούσε ο μελλοντικός αγοραστής να διεκδικήσει τα χρεωστούμενα του Ελληνικού κράτους στην ΟΑ από την στιγμή που η ΕΕ έχει στο παρελθόν αναγνωρίσει την ύπαρξη τέτοιων οφειλών. Ελπίζω πως αυτό δεν είναι εφικτό - αλλά στην κατάσταση μεθοδευμένου σουρεαλισμού που είναι η ιστορία της ΟΑ , ίσως θα ήταν μια ταιριαστή κατακλείδα στην Ολυμπιακή Τραγικωμωδία.

Σχόλια

Ο χρήστης S G είπε…
"αποδεικνύει ότι η ΤΔ [της Ολυμπιακης] από άποψη παραγωγής ανά εργαζόμενο όχι μόνο είναι συγκρίσιμη με εγνωσμένης αξίας τεχνικές βάσεις αλλά βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα από φημισμένες τεχνικές βάσεις όπως της ALITALIA και της IBERIA"

φημισμενες? η Ιμπερια αλλαζει παλι στρατηγικη γιατι κινδυνευει με χρεοκοπια και η Αλιταλια ειναι σιγουρα η δευτερη χειροτερη αεροπορικη της Δ.ευρωπης (στην πρωτη θεση, επαξια, η Ολυμπιακη)!

Μιχαλη, οπως και να το κανεις μιλαμε για ενα απλουστατο θεμα, που οποιος εχει πεταξε 3 φορες το χειδει. η Ολυμπιακη ειναι μια τεραστια αποτυχια που πληρωνει ο ελληνικος λαος σαν #$%#κας.

"το κράτος χρωστούσε κατ' ελάχιστον 678 δισ. δραχμές (~2 δισ Ευρώ σήμερα), το 1992 κι αυτό δίχως να υπολογίζονται οι απώλειες από τόκους υπερημερίας που επέβαλε το ελληνικό κράτος στην εταιρία, διαφυγόντα κέρδη κ.τ.τ"

τα οποια χρωστουσε ας πουμε το κρατος για ταξιδακια συγγενων της Ολυμπιακης, βο(υ)λευτων κτλ?

ασε που για ποια στον διαολο διαφυγοντα κερδη μιλανε! δεν γνωριζουν την εννοια καμποταζ, δηλαδη οτι η Ολυμπιακη ειχε μονοπωλιο στον ελληνικο χωρο? Τι διαφυγοντα κερδη ρε, που μας εγδερναν οι χαραμοφαηδες. Μιχαλη! Το θεμα δεν ειναι ιδεολογικο, ειναι να μπορω επιτελους να ερχομαι στην Ελλαδα χωρις να σκαω 700 ευρω!
Ο χρήστης talos είπε…
S_G: τεχνικές βάσεις. Δηλαδή μηχανολογική υποστήριξη κ.τ.τ.

Το κράτος τα χρωστούσε και για τα ταξιδάκια βουλευτών κτλ. (αν και η δωρεάν μεταφορά των βουλευτών από και προς την εκλογική τους περιφέρεια είναι μάλλον εύλογη κίνηση). Παραθέτουν αναλυτικό κοστολόγιο στον σύνδεσμο που παρέθεσα, όπου υπάρχει ανάλυση και για τα διαφυγόντα κέρδη.

Αλλά εκεί που δεν σε καταλαβαίνω καθόλου είναι εκεί που λες ότι φταίει η Ολυμπιακή που η Ιμπέρια έχει 700 Ευρώ το εισιτήριο. Επειδή λέει κατάργησε την γραμμή Αθήνα-Βαρκελώνη. Δεν ξέρω γιατί την κατάργησε (κάποιος λόγος θα υπήρχε) αλλά δεν καταλαβαίνω πώς εμποδίζει η Ολυμπιακή την Easyjet π.χ. να κάνει το αντίστοιχο δρομολόγιο. Ελεύθερος ανταγωνισμός δεν υπάρχει; Αν η Ολυμπιακή έκανε επιχειρηματικό λάθος που κατάργησε την γραμμή, γιατί δεν έσπευσαν να το εκμεταλλευτούν άλλες εταιρίες; Η Ολυμπιακή τις εμπόδισε; Αν έπραξε σωστά επιχειρηματικά γιατί την μέμφεσαι;
Ο χρήστης S G είπε…
"Ελεύθερος ανταγωνισμός δεν υπάρχει;"

θα αστειευεται ο κυριος!
υπαρχουν δικαιωματα προσγειωσεων/απογειωσεων στο Ελ Βενιζελ, υπαρχουν αεροδιαδρομοι, υπαρχουν υπηρεσιες εδαφους, υπαρχουν πρακτορια πωλησεων κτλ κτλ που στην Ελλαδα ελεγχονται απο την σαπια Ολυμπιακη και μαλιστα με τις επιδοτησεις που την λουζουμε.

"Επειδή λέει κατάργησε την γραμμή Αθήνα-Βαρκελώνη. Δεν ξέρω γιατί την κατάργησε (κάποιος λόγος θα υπήρχε)"

φυσικα! ο λογος ειναι οτι η Ολυμπιακη ειναι εντελως αντιπαραγωγικη, γραφειοκρατικη, σκεφτεται με βαση τις ορεξεις των υπαλληλων της αντι να κοιταει το κερδος (δηλαδη τις αναγκες τις αγορας, δηλαδη να προσφερει εκει που χρειαζομαστε)... θες κιαλλα?

Η ολυμπιακη οχι μονο μας τρωει τις επιδοτησεις, αλλα δεν μας αδειαζει και την γωνια για αλλες υγιεις επιχειρησεις.

Να σημειωσω οτι αυτο ειναι σημαντικο, γιατι τα αεροπορικα ταξιδια εχουν πολυ ισχυρες οικονομιες κλιμακας, το οποιο σημαινει οτι μια μεγαλη καλοδιοικουμενη εταιρεια μπορει να προσφερει πολυ χαμηλες τιμες. Ετσι οταν η Ολυμπιακη πιανει ολη την αγορα, δεν αφηνει χωρο να μεγαλωσουν αλλες εταιρειες σε πτησεις απο/προς Ελλαδα και ουτε φυσικα προσφερει η ιδια καλες υπηρεσιες σε καλες τιμες. Οσο πιο γρηγορα μας αδειασει την γωνια, τοσο το καλυτερο για ολους μας (τουριστες, επιχειρηματιες, εργαζομενους).

ΥΓ μα καλα δεν διαβασες εκει που λεει ο ιδιος ο Χατζηιωαννου τους λογους που δεν εκανε την ηζιτζετ στην Ελλαδα?
Ο χρήστης talos είπε…
S_G: Δεν μπορώ να σκεφτώ με ποιον τρόπο ελέγχει σήμερα η Ολυμπιακή το Ελ. Βενιζέλος, τα πρακτορεία πωλήσεων κτλ. και μάλιστα μέσω επιδοτήσεων.

Επίσης δεν καταλαβαίνω πώς "η Ολυμπιακη πιανει ολη την αγορα, δεν αφηνει χωρο να μεγαλωσουν αλλες εταιρειες σε πτησεις απο/προς Ελλαδα και ουτε φυσικα προσφερει η ιδια καλες υπηρεσιες σε καλες τιμες". Άμα θέλει π.χ. η Easyjet να βάλει πτήση Barcelona-Αθήνα, πώς θα την εμποδίσει η Ολυμπιακή - άμα δεν προσφέρει καλές τιμές και καλές υπηρεσίες;

Ο Χατζηιωάννου εξηγεί για ποιο λόγο δεν επέλεξε την Ελλάδα ως έδρα. Μια χαρά έρχεται στην Ελλάδα η Easyjet.
Ο χρήστης S G είπε…
δεν σου εξηγησα καλε οτι υπαρχουν σλοτς στο αεροδρομιο που κατεχει καθε εταιρεια και πολλοι κατηγορουν την ΟΑ για τις μεθοδους που τα πηρε στο Ελ Βενιζελ και τα διατηρει? Αμφιβαλλεις οτι το ελληνικο κρατος και τα δικαστηρια του κανουν οτι μπορουν για να προστατευσουν την επενδυση τους στην ΟΑ, κοβοντας τον ανταγωνισμο (αφου το λεει ξεκαθαρα ο Χατζηιωαννου!)?

Πως ελεγχει τα πρακτορεια πωλησεων? Απλο! Ή προωθειτε εμας, ή δεν σας δινουμε δικαιωμα να πουλατε εισιτηρεια μας! Αυτο απαγορευεται, αλλα με την αδυναμη ελληνικη αρχη ανταγωνισμου εισαι ηλιθιος αν δεν παρανομεις. Οταν εχεις μεγαλο μεριδιο αγορας μπορεις να κανεις πολλα. Ειδικα οταν το μεριδιο σου δεν κινδυνευει απο τον ανταγωνισμο, αφου εσυ παιρνεις κρατικες επιδοτησεις και συνεχιζεις ακομα και με ζημιες!

"Μια χαρά έρχεται στην Ελλάδα η Easyjet."

εχουμε ουσιαστικα δυο φτηνες εταιρειες (τζερμανουινγκς και ιζιτζετ) απο τρεις ευρωπαϊκες πολεις (Λονδινο, Κολωνια, Βερολινο)! σαν συγκριση η Βαρκελωνη εχει 5-6 μεγαλες (ryanair, easyjet, germanwings, Air Berlin, Air Europa κ.α.) που την συνδεουν με 20-25 πολεις! Μονο η Ραϋαναιρ πεταει απο δυο αεροδρομια της ΒΚΝ, προς 25 αεροδρομια! Και μην ακουσω οτι φταιει οτι εχει μεγαλυτερη κινηση η Βαρκελωνη. Γιατι ακομα και πολεις στην Πολωνια ή την Τσεχια υποδεχονται πιο πολλες φτηνες εταιρειες απο την Αθηνα! Η Ελλαδα χανει το κυμα των φτηνων εταιρειων χαρη στον στραγγαλισμο της αγορας απο ενα ημιθανες ευρωφαγο τερας!

τωρα, δεν καταλαβαινεις γιατι η Ολυμπιακη πιανει χωρο και αυτο ειναι κακο. ειανι ισως δυσκολη εννοια, αλλα εξηγησα οτι εχουμε τρομερες οικονομιες κλιμακας. Καποιος που εχει απλα μια γραμμη προς/απο Ελλαδα δεν μπορει να την εχει τοσο φτηνα οσο ενας που εχει 45 γραμμες προς/απο Ελλαδα.
Για δυο λογους. Πρωτον υπαρχουν παγια εξοδα (τεχνικη βαση, τηλεφωνικα κεντρα, διοικητικη υποδομη) που μοιραζονται σε περισσοτερες γραμμες και αρα γινονται φτηνοτερα ανα εισιτηρειο. Και πολυ σημαντικοτερο, υπαρχουν τα συστηματα hub and spoke που εκμεταλλευονται για να αυξανουν τις πληροτητες. Ας πουμε η πτηση Φρανκφουρτη-Αθηνα της Λούφτχανζα ειναι παντα γεματη, γιατι η Λούφτχανζα την φορτωνει επιβατες απο το Μαντσεστερ, τις ΗΠΑ την Ιαπωνια, μεχρι και την Κινα (εχω δει ατομα!) προς Αθηνα.

Η Ολυμπιακη πιανοντας τετοιο ποσοστο της κινησης στην Αθηνα δεν αφηνει αλλον να εκμεταλλευτει τετοιες οικονομιες κλιμακας, αλλα φυσικα ουτε η ιδια τις εκμεταλλευεται σωστα μια και ειναι γεματη ανικανους χαραμοφαηδες. Ετσι ενω θα μπορουσμα πχ να εχουμε πολλες πτησεις προς Μ.Ανατολη ή Αυστραλια (υπαρχει σημερα Μποϊνγκ που θα μπορουσε να πηγαινει Αθηνα-Συδνεϋ απευθειας!) απο Δ.Ευρωπη μεσω Αθηνας, σημερα γινεται το ακριβως αναποδο, αναγακαζεσαι να πηγαινεις στην Μ.ανατολη μεσω Γερμανιας!! Τωρα καταλαβες γιατι σιχαινομαι την Ολυμπιακη και τις ζημιες που μας προκαλει ή οχι?
Ο χρήστης talos είπε…
Σόρυ S_G, εξακολουθείς να μην με πείθεις ότι η Χόχτιφ που έχει το μανατζμεντ το Ελ. Βενιζέλος έχει λόγους άλλους από οικονομικούς (και λέγεται ότι η συμφωνία της Ολυμπιακής για τον νέο αεροδρόμιο είναι λεόντια υπέρ της Χόχτιφ) να κάνει συμφωνίες με την ΟΑ. Αντίθετα πολύ πιο εύλογο είναι να εικάσει κανείς ότι τα τεράστια τέλη αεροδρομίου είναι που απωθούν τις φτηνές εταιρίες (κάτι που έχεις παραδεχτεί άλλωστε).

Καποιος που εχει απλα μια γραμμη προς/απο Ελλαδα δεν μπορει να την εχει τοσο φτηνα οσο ενας που εχει 45 γραμμες προς/απο Ελλαδα.

Συγγνώμη, αν αυτός που έχει μια γραμμή προς την Ελλάδα δεν μπορεί να τα έχει τόσο φτηνά όσο η Ολυμπιακή (που έχει 45 εικάζω) εγώ σαν πελάτης πού χάνω; Αν ο Χ Ήζιτζετ δεν μπορεί να ανταγωνιστεί σε τιμές την ΟΑ, δικό του πρόβλημα δεν είναι; Τι μου λες; Να κλείσειη ΟΑ ώστε να μπορεί να μου πουλάει η Ανθυποϊζιτζετ, το εισητήριο ακριβότερα; Αν πάλι το θέμα είναι να κλείσει η ΟΑ ώστε να ανοίξει χώρος για μια άλλη ιδιωτική που θα την υποκαταστήσει, γιατί να με καίει αυτό;

Αν η ΟΑ αφήνει τεράστια κενά κάλυψης γιατί δεν τα εκμεταλλεύεται ήδη κάποιος τρίτος τώρα που πληθύνανε; Επίσης μου λες εμμέσως ότι υπάρχει χώρος μόνο για μια μεγάλη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα; Αν ναι δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι κρατική. Αν η κρατική αυτή εταιρία κακοδιοικείται γιατί να μην την εξυγειάνεις ως κρατική επιχείρηση;

Τέλος ξαναγυρνάς στο αρχικό σημείο, η όλη συζήτηση ξεκίνησε από τον ισχυρισμό ότι το Ελληνικό κράτος χρωστάει στην Ολυμπιακή και όχι το αντίστροφο.
Ο χρήστης S G είπε…
"Αντίθετα πολύ πιο εύλογο είναι να εικάσει κανείς ότι τα τεράστια τέλη αεροδρομίου είναι που απωθούν τις φτηνές εταιρίες"

ναι, οντως φταιει και το μονοπωλιο του Ελ Βενιζελ στην Αττικη. Αλλα τι συμβαινει με το Ηρακλειο, Θεσαλλονικη κτλ που δεν ανηκουν στην Χοχτιφ?

"αν αυτός που έχει μια γραμμή προς την Ελλάδα δεν μπορεί να τα έχει τόσο φτηνά όσο η Ολυμπιακή (που έχει 45 εικάζω) εγώ σαν πελάτης πού χάνω;"

ειλικρινα δεν το καταλαβαινεις ή απλα δεν με ακους?
Λοιπον ξεκιναμε με την παραδοχη οτι εχουμε οικονομιες κλιμακας= μεγαλυτερη εταιρεια, χαμηλοτετο κοστος ceteris paribus (κρατωντας τους αλλους παραγοντες ισους).
Εχουμε τρεις δυνατοτητες, πολυ χονδρικα:

α) Ολυμπιακη κυριαρχη, με κοστος ανα πτηση 60 ευρω και μερικες μικρες με κοστος 58-68 ευρω.

β) Χ ιδιωτικη αεροπορικη, σχεδον κυριαρχη, με κοστος ανα πτηση 50 ευρω και μερικες μικρες με κοστος 55-65 ευρω

γ) Πολλες μικρες με κοστος 53-63 ευρω.

Η κατασταση γ προφανως ειναι ασταθης μεχρι να κυριαρχησει μια μικρη και να γινει μεγαλη, οποτε θα εχει μικροτερο κοστος και θα φτασουμε στο β.
Στις αλλες καταστασσεις, που ειναι σταθερες εχουμε τα εξης:

Στην α η Ολυμπιακη κυριαρχει, με μεγαλο ομως κοστος. Διαμορφωνονται υψηλες τιμες, καθως οι περισσοτερες μικρες απεχουν απο την αγορα λογω μεγαλου κοστος και εχουμε μικρο ανταγωνισμο.

Στην β, η ιδιωτικη δεν κυριαρχει απολυτα, καθως δεν εχει κρατικο στηριγμα. Παρολα αυτα απολαμβανει καποιων οικονομιων κλιμακας και ετσι εχει μικρο κοστος. Σε συνδυασμο με την αδιαμφισβητητη αποτελεσματικοτητα της σε σχεση με την Ολυμπιακη (μην με ρωτησεις που το ξερω αυτο. Ρωτα τους χαραμοφαηδες, υπερπληρωμενους, μονιμους απεργουντες υπαλληλους της), εχουμε μικροτερο κοστος. Οι μικρες εταιρειες εχουν περισσοτερο χωρο, ετσι επεκτεινονται παραπανω και εχουν χαμηλοτερο κοστος. Αποτελεσμα, πολυ χαμηλοτερες τιμες.

σημειωση: οπου τιμες, διαβαζε τιμη ανα μοναδα ποιοτητας (quality adjusted).

Το παραδειγμα περιπλεκεται με την υπαρξη ξενων εταιρειων, αλλα σε γενικες γραμες ειναι ενδεικτικο της καταστασης.

"Επίσης μου λες εμμέσως ότι υπάρχει χώρος μόνο για μια μεγάλη αεροπορική εταιρία στην Ελλάδα; Αν ναι δεν καταλαβαίνω γιατί να μην είναι κρατική."

ισως ουτε καν για μια, δυστυχως. Θα ειχαμε σιγουρα μια, αν ειχαμε κανα ξεφτερι με κεφαλαια, σαν τον χατζηιωαννου. Αλλα ειμαστε τοσο μαλακες (συγγνωμη, αλλα δεν κολλαει αλλη λεξη) που τον διωξαμε. Και μετα λενε για εθνικα ξεπουληματα και αλλες βλακειες. αυτο τι ειναι? δΕν ειναι εθνικο εγκλημα να διωχνεις καλοπληρωμενες δουλειες και σοβαροτατα κεφαλαια απο την χωρα??

Πραγματικα με ρωτας γιατι να μην ειναι κρατικη?
Γιατι οι κρατικες εταιρειες δεν κοιτανε το κερδος, οποτε αργα η γρηγορα εχουν ζημιες τις οποιες πληρωνουμε ΕΜΕΙΣ!

Γιατι δεν θα επιβραβευονταν αν κυνηγουσαν το κερδος, οποτε δεν καινοτομουν και μενουν στασιμες.
Γιατι δινουν κινητρα στο κρατος να διαστρεβλωνει τον ανταγωνισμο και να ενισχυει ποικιλοτροπως την δημοσια εταιρεια εις βαρος των αλλων. (τι σημαινει αυτο? οτι ας πουμε μια νεα καινοτομος εταιρεια, ποτε δεν θα ανδρωθει, ποτε δεν θα κερδισει εναντιον της δημοσιας και ετσι ποτε δεν θα διαδωσει την καινοτομια της).

Γιατι η παρεμποδιση του ανταγωνισμου θα φερνει υψηλοτερες τιμες. Τι ειπες? Οι δημοσιες δεν ζητανε υψηλες τιμες? Τι εκανε ο ΟΤΕ επι τοσες δεκαετιες? Γιατι ξαφνικα κατερρευσαν οι τιμες στο Ιντερνετ, τηλεφωνια κτλ με το, εστω μερικο, ανοιγμα της αγορας?

Γιατι στην Ελλαδα, σαν να μην εφταναν αυτα, οι δημοσιες εταιρειες ειναι τσιφλικια των αποτυχημενων πολιτευτων του καθε κομματος.

μα θες κιαλλα?
Ο χρήστης Roberto Iza Valdés είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ο χρήστης Unknown είπε…
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα πολλά πρόσωπα της ψηφιακής λογοκρισίας

Βαϊμάρη και αντιφασισμός, μια ιστορική σημείωση

Brexit: Το αναπάντεχο καλοκαίρι της Βρετανίας