17.5.05

Εδώ και τώρα αγγούρια

Δεν είχα πιστέψει τα αυτάκια μου όταν το άκουσα, αλλά φαίνεται ότι είναι γεγονός. Πρόεδρος του Μουσείου Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης τοποθετήθηκε στην θέση του σκηνοθέτη Τάσου Ψαρρά, ο, υποψήφιος Ευρωβουλευτής της ΝΔ, σκηνοθέτης Γιώργος Μυλωνάς (ένας από τους τρεις εκπροσώπους της τέχνης στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ).
Ο κ. Μυλωνάς είναι ο δημιουργός των σπουδαίων Ελληνικών ταινιών «Η γκομενάρα από το Μέτσοβο», «Ο βιασμός μιας μοναχής», «Ο άρχοντας της λιγούρας», «Εδώ και τώρα αγγούρια», «Ο παρθενοκυνηγός», «Πράσινα μπλε και κόκκινα καρύδια», «Ο παρθενοφάγος», «Αλάβιου Μήτσο», «Τζακ ο καβαλάρης», «Ο αγκαλίτσας λαγωνικό», «Ο αλήτης και ο μπάτσος», «Κλεφτρόνι και τζέντλεμαν», «Ο καβαλάρης των FM stereo», «Φυλακές ανηλίκων 2», είναι επίσης και συγγραφέας.

Λοιπόν αυτός ο Τατούλης είναι πολύ αβανγκάρντ άτομο και η αποκατάσταση του παρεξηγημένου Trash, δείχνει πόσο χάι είναι και τι στελεχάρες έχει η ΝΔ. Είναι ο Βασίλης Δανιήλ της πολιτικής. Εκατό χρόνια μπροστά, μετά την πυρηνική καταστροφή.

Λέω να βάλουμε είσοδο στην χώρα σαν θεματικό πάρκο μεταμοντεριστικής παρεξήγησης. Να βγάλουμε κανα φράγκο.

9 σχόλια:

J95 είπε...

Επιτέλους αξιοκρατία!

πιτσιρίκος είπε...

Υπάρχει Μουσείο κινηματογράφου;;; Ο κ. Μυλωνάς -όπως βλέπω από το βιογραφικό του- είναι ο ιδανικός για τη θέση του προέδρου. θα έχει την ευκαιρία να επιμορφωθεί.

amarkos είπε...

Μα είναι λογικό ο εν λόγω δημιουργός να τοποθετείται στο ελληνικό μουσείο κινηματογράφου. Η συμβολή του στην πνευματική διάπλαση της γενιάς μου είναι αναμφισβήτητη. Ποιός λησμονεί την αξέχαστη δεκαετία του '80 και τα "The Κόπανοι", "Θηλυκός Τσατσένκο", "Βασικά καλησπέρα σας", "Ρόδα, τσάντα και κοπάνα Ι, ΙΙ, ΙΙΙ", "Ο μικρός Νίντζα" με τον Κρις Σφέτα κ.α.

Μα καλά, δεν αξίζει στα παραπάνω διαμάντια μια θέση στο Μουσείο Κινηματογράφου; Για Αγγελόπουλους και Ψαράδες θα μιλούμε τώρα;

J95 είπε...

Αυτό λέω κι εγώ. Ο Μυλωνάς είναι Θεός. Εγώ δεν ήξερα καν πως όλες αυτές οι ταινίες ήταν του ίδιου ανθρώπου. Νομίζα πως επρόκειτο περί Κινήματος.

S G είπε...

ναι ρε συ κινημα, σαν την μοβιδα μαδριλενια που εβγαλε τυπους σαν τον Αλμοδοβαρ το 80, ειχαμε και μεις τις βιντεοταινιες του Ψαλτη και του Μυλωνα...

talos είπε...

amarkos: παραπλανείς! Τα έργα που αναφέρεις δεν είναι του Μυλωνά. Το "Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα" π.χ. πρέπει να είναι του Δαλιανίδη...

Ήταν όντως κίνημα!

Ανώνυμος είπε...

Για να ξέρουμε τι μας γίνεται:

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα: Ευστρατιάδης

Βασικά Καλησπέρα σας, Τσακάλια, Επικίνδυνοι: Δαλιανίδης

Πανικός στα σχολεία, Φυλακές Ανηλίκων: Μυλωνάς...

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΕΣ ΚΟΨΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΑΝΕ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕ...... ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ...

Ανώνυμος είπε...

...<< Πολιτισμός της αναξιοκρατίας! >>

Κώστας Δενδρινός είπε...

Διαβάζοντας κάτι σχετικό με το Γιώργο Μυλωνά, έχω να πω κι εδώ ότι είναι πραγματικά ταλαντούχος κινηματογραφιστής και όπως είπε και ο πιο πάνω σχολιάζων, στο Μυλωνά ανήκουν ταινίες που έκαναν εισιτήρια και όχι κρατικοδίαιτες. Με αντικειμενικά κριτήρια αισθητικής και κινηματογράφισης, ταινίες του Μυλωνά όπως ο Πανικός στα Σχολεία ή οι Φυλακές Ανηλίκων είναι πάρα πολύ καλές ταινίες, όσο για τον κύριο Ψαρρά που κάποιος αναφέρει πιο πάνω, σαφώς και πιστεύω ότι ο Γιώργος Μυλωνάς είναι καλύτερος και εμπορικότερος. Προσωπικά δεν μ' αρέσει κανένα έργο του κυρίου Ψαρρά.