Ζωνιανά


Διαβάζω και ακούω τα όσα γράφονται και λέγονται το αιματηρό περιστατικό στα Ζωνιανά με την ελαφρά δυσανασχέτηση που ως Κρητικός της διασποράς νιώθω, βλέποντας ότι ο κοινός τόπος και το αναμενόμενο παρά τοις Κρησί, γίνεται πηχυαίος τίτλος και "ανακαλύπτεται" από τα Αθηναϊκά ΜΜΕ ως κεραυνός εν αιθρία, ως κάτι το αναπάντεχο. Η δυσανασχέτηση προέρχεται από το γεγονός ότι τέτοιου είδους θέματα φτάνουν μέχρι την Αθήνα όταν υπάρχουν νεκροί - και τότε φτάνουν ως έτοιμο θέαμα και με μεγάλη απόσταση από την τοπική οπτική. Από την άλλη δεν νιώθω αρκετά κοντά στα τεκταινόμενα στο νησί πλέον, ώστε να έχω κάποια σημαντική άποψη να συνεισφέρω. Αυτοί που βιώνουν την κατάσταση, είναι καλύτερα σε θέση και να την εκτιμήσουν. Εδώ θέλω να παρατηρήσω κάποια πράγματα και να παραπέμψω σε πλησιέστερους παρατηρητές.

- Όσοι βλέπουν στις μαφίες του Μυλοποτάμου κάποιου είδους "αντεξουσιαστές" και "εχθρούς του κράτους", είναι μακριά νυχτωμένοι. Η κατάσταση αυτή προέκυψε ως αποτέλεσμα πολιτικής προστασίας συγκεκριμένων βουλευτών-τοπαρχών σε συγκεκριμένα σόγια, βασίστηκε στην πελατειακότητα του Ελληνικού πολιτικού συστήματος και θέριεψε με την συνενοχή-εμπλοκή μελών της αστυνομίας. Αν αυτό (ή τα εκλογικά αποτελέσματα) δεν μειώσει την επαναστατική αλληλεγγύη σας στους δοκιμαζόμενους αγωνιστές των Ζωνιανών , ίσως σας επηρεάσει το γεγονός ότι στον κύκλο εργασιών των εξαιρετικά κερδοφόρων επιχειρήσεων του εν λόγω κέντρου παραβατικής επιχειρηματικότητας, συμπεριλαμβάνεται η διακίνηση ηρωίνης, η τοκογλυφία, το λαθρεμπόριο όπλων, η προστασία-εκβιασμοί κέντρων και το εμπόριο γυναικών. No Pasaran;

- Είναι κοινότυπο και το λένε όλοι, αλλά ας το επαναλάβουμε και εδώ προς αποφυγήν παρεξηγήσεων: οι μαφίες και ο πληθυσμός των Ζωνιανών δεν είναι το ίδιο πράγμα. Όλα αυτά έχουν και εκεί συνέπειες. Η τοπική μαφία δεν εδρεύει μόνο στα Ζωνιανά, αλλά και σε άλλα χωριά της περιοχής.

- Η παρότρυνση από τα ΜΜΕ να "κατισχύσει το κράτος" όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα Ζωνιανά για να "αποκαταστήσει" την κυριαρχία του, είναι εξαιρετικά επικίνδυνη, εκτός και αν θέλουν να γίνει μακελειό για νά 'χουν να ανοίγουν παράθυρα.

- Η γεννητικότητα στην περιοχή είναι σε επίπεδα ρεκόρ. Υπάρχουν πολλά παιδιά τα οποία μεγαλώνουν με πρότυπο τον γκανγκστερισμό και την μαγκιά του κουμπουροφόρου. Οι επιλογές παρουσιάζονται να είναι πτωχός πλην τίμιος βοσκός ή πλούσιος και μάγκας γκάνγκστερ. Μου θυμίζει την παρόμοια κατάσταση στα Αμερικάνικα γκέτο...

- Σε κλειστή κοινωνία 1500 ανθρώπων με δημογραφικό προφίλ Δυτικής Όχθης και πέρα από τις εξ αίματος και τις εξ αγχιστείας συγγένειες, αν βάλει κανείς κουμπαριές και συντεκνιές, όλοι έχουν στενή σχέση με όλους. Είναι απολύτως απίθανο να υπάρξουν άνθρωποι που θα "δώσουν" τον οποιονδήποτε για οποιονδήποτε λόγο.

- Η κάθοδος των ΕΚΑΜ και των Ειδικών Φρουρών, πέρα από τροφή σε μαντιναδολόγους, νεκρούς πιτσιρικάδες και τρομοκρατημένους άσχετους, απέφερε μία τρύπα στο νερό όσον αφορά τον περιορισμό του φαινομένου. Άμα ο άλλος έχει πολιτικές πλάτες και άκρες στην αστυνομία, λοκατζήδες να κατεβάσεις δεν καταφέρνεις τίποτε άλλο παρά να ηρωοποιήσεις τον γκανγκστερισμό και να παραβιάσεις μερικά άρθρα του Συντάγματος στην διαδικασία. Όπως λένε και άνθρωποι που έχουν ασχοληθεί με το θέμα (σε εξαιρετικό άρθρο των Χανιώτικων Νέων για την ουσία του θέματος), η αστυνόμευση δεν είναι η λύση:

...Η μόνη παρέμβαση που έγινε ήταν το 2000 η ίδρυση των Τμημάτων Αστυνομικών Επιχειρήσεων (ΤΑΕ) με 200 ειδικούς φρουρούς, η οποία στην αρχή πιστέψαμε ότι ενδεχομένως να έδινε λύση στο πρόβλημα. Δυστυχώς, δεν κατάφεραν οι υπηρεσίες αυτές να λύσουν το πρόβλημα γιατί δεν είναι πρόβλημα αστυνομικό. Δηλαδή το λάθος της θεώρησης μέχρι τώρα ήταν ότι θεωρούσαμε το πρόβλημα αστυνομικό. Τελικά έχει ευρύτατο κοινωνικό και πολιτικό χαρακτήρα και με αυτά τα δεδομένα έτσι πρέπει να λυθεί. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι το μείζον η αποτυχία αστυνομικής επιχείρησης, δεδομένου ότι με τις υπάρχουσες συνθήκες εκεί είναι σχεδόν αδύνατο να γίνει επιτυχημένη αστυνομική επιχείρηση με την κλασική έννοια του όρου. Από τη στιγμή που διακυβεύονται ζωές είτε αστυνομικών, είτε πολιτών ενδεχομένως αθώων, μια Αστυνομία μιας δημοκρατικής χώρας, θα πρέπει να το σκέφτεται διπλά αν και με ποιο διακύβευμα αξίζει τον κόπο να επέμβει σε αυτές τις περιοχές. Γεγονός είναι ότι για να αντιμετωπιστεί αυτή τη στιγμή το πρόβλημα της περιοχής αυτής θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας το πώς αντιμετωπίζονται οι συμμορίες που εντοπίζονται όχι μόνο χωρικά αλλά και βάση το τι ασχολούνται, όπως εμπόριο ναρκωτικών, έχοντας υπόψη ότι είναι συμμορίες οργανωμένου εγκλήματος. Δηλαδή δεν αντιμετωπίζονται απλά μόνο με κατασταλτικές επεμβάσεις ενστόλων αστυνομικών αλλά με κοινωνικές παρεμβάσεις, με επεμβάσεις αστυνομικών μέσα από προανακριτικές διαδικασίες εκμετάλλευσης στοιχείων, πειστηρίων και με τέτοιο τρόπο που να μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τη νομοθεσία που υπάρχει. Ταυτόχρονα να γίνουν κοινωνικές παρεμβάσεις ώστε να πάψει να είναι ενεργό το κοινωνικό υπόβαθρο που δημιουργεί αυτά τα φαινόμενα. Το κοινωνικό υπόβαθρο μιας αλλοτριωμένης αίσθησης καπετανιάς, τσαμπουκά και μιας υποτιθεμένης παλικαροσύνης".


- Σπύρος Δανέλλης: Σπέρνοντας ανέμους θερίζεις θύελλες:

...το φαινόμενο αυτό έχει την ερμηνεία του, που δε μπορεί να είναι αλλού, παρά στο μοντέλο ανάπτυξης που αναδεικνύει τον ατομοκεντρισμό και τον ωφελιμισμό, με στόχο και σκοπό το εύκολο κέρδος.

Έτσι, η εκρηκτική συσσώρευση πλούτου που αρχίζει τη δεκαετία του ’70 με την υπερεντατική ανάπτυξη του τουρισμού, της εντατικής γεωργίας και του εμπορίου, αλλά και πακτωλός των κοινοτικών επιδοτήσεων στην κτηνοτροφία αιγοπροβάτων που, με τον τρόπο που εισέρρευσε, με την ανοχή της Πολιτείας, εκμαύλισε συνειδήσεις, δημιούργησε κοινωνικά παράσιτα που έγιναν πρότυπο για τους εφήβους σε αρκετές ορεινές κυρίως περιοχές, με προεξάρχουσα τον ορεινό Μυλοπόταμο. Αυτά σε συνδυασμό με την επιβολή ενός πρωτοφανούς καταναλωτικού μοντέλου, που συνοδεύει την ξαφνική ευμάρεια, αλλάζουν έντονα το κοινωνικό και πολιτισμικό τοπίο στο νησί...

Δε θα ξεχάσω την απάντηση γέροντα σε καφενείο των Ζωνιανών, παραμονές ευρωεκλογών του 1998, όπου βρέθηκα ως βουλευτής τότε, με συντρόφους μου από το Ρέθυμνο, να ζητάμε ψήφους για το ΣΥΝ: «να σε ψηφίσω. Αλλά αν αύριο σε πάρω τηλέφωνο να μου βγάλεις το γιο απ’ τα κρατητήρια, τι θα κάνεις;»


- Δέκα χρόνια τώρα... Ο Άνθρωπος από την Μαντζουρία, υπενθυμίζει τα όσα γράφονταν πριν από δέκα χρόνια περί "Κρητικής μαφίας".

- Εφημερίδα "Τόλμη" του Ηρακλείου: Τι συμβαίνει στις περιοχές των καρτέλ;:

Με μόλις 100 πρόβατα στη φορολογική τους δήλωση αποκτούν γκαρσονιέρες και πολυτελή διαμερίσματα στο Ηράκλειο, ξενοδοχεία στο Ρέθυμνο και αυτοκίνητα που κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ! Ο λόγος για τους πιτσιρικάδες από τα χωριά του Ψηλορείτη, που κυκλοφορούν απειλητικά και προκλητικά μπροστά από μία πολιτεία η οποία εθελοτυφλεί και μια κοινωνία που αδιαφορεί...
...Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες λοιπόν το χρήμα που κυκλοφορεί στη συγκεκριμένη περιοχή της Κρήτης είναι ασύλληπτο. Γίνεται λόγος για εκατομμύρια ευρώ που βέβαια δεν απορρέουν από τις επιδοτήσεις των αιγοπροβάτων που διαθέτουν και εμφανίζουν στη φορολογική τους δήλωση συγκεκριμένες οικογένειες...


- Εικονικές ληστείες και κοκαΐνη:
...«Αγοράζουν ξενοδοχεία στο Ρέθυμνο, ενώ ο καθένας από αυτούς τους νεαρούς έχει 10 και 15 γκαρσονιέρες γύρω από μεγάλο εκπαιδευτικό ίδρυμα της πόλης του Ηρακλείου, χώρια τα πολυτελή διαμερίσματα. 'Ανεργοι νεαροί των 20 ετών κυκλοφορούν με αυτοκίνητα που κοστίζουν ως μεταχειρισμένα 130.000 ευρώ, με τζιπάκια που όμοια τους δεν κυκλοφορούν στη χώρα και που σίγουρα αυτό δεν το δικαιολογούν τα πρόβατα. Πόρσε και Μ6 κυκλοφορούν στους δρόμους του Μυλοποτάμου», δήλωσαν στην «Τ» άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στο Μυλοπόταμο.
«Τρεις οικογένειες κάνουν μεγάλη αναστάτωση. Διακινούν το σύνολο σχεδόν των ποσοτήτων και έχουν αποκτήσει πάρα πολλά χρήματα, ενώ οι φορολογικές τους δηλώσεις δεν ξεπερνούν τις 8.000 ευρώ και αυτά από τις επιδοτήσεις των προβάτων» μας ξεκαθάρισαν.


- Εξαιρετική συλλογή πληροφορίας στο μπλογκ Σαν Παραμύθια.

- Καλύπτουν τις παρεμβάσεις των πολιτικών:

Οι παρεμβάσεις πολιτικών για να πέφτουν στα «μαλακά» παράνομοι από μεγάλες οικογένειες με δύναμη ψήφων, είναι κοινό μυστικό στην Κρήτη και δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που τέτοια άτομα, προβάλλουν και καυχώνται για τις σχέσεις τους με πολιτικούς. Κανείς βέβαια, δεν ομολογεί συγκεκριμένα γεγονότα, δεν καταγγέλλει συγκεκριμένα πρόσωπα. «Όποιος έχει να πει κάτι συγκεκριμένο να το πει, όχι να συκοφαντεί» δήλωσε χθες θυμωμένος σε ραδιοφωνικό σταθμό ο τέως βουλευτής Ρεθύμνου και σύμβουλος του πρωθυπουργού Γιάννης Κεφαλογιάννης ενώ ο επίσης τέως βουλευτής Ηρακλείου του ΠΑΣΟΚ Μάνος Φραγκιαδουλάκης, δήλωσε στην «Π», ότι είχε δεχτεί πιέσεις να κάνει συντεκνιά με μια μεγάλη οικογένεια της περιφέρειας του Ηρακλείου γιατί διέθετε πολλές ψήφους, όμως στη συνέχεια αποκαλύφθηκε ότι ο πατέρας του παιδιού που θα βάφτιζε είχε προφυλακιστεί για εμπόριο ναρκωτικών και συμπλοκή με αστυνομικούς.


- Ζωνιανά υπό αστυνομικό έλεγχο:

...Η άφιξη… δημοσιογράφων κυρίως των αθηναϊκών τηλεοπτικών σταθμών που οι περισσότεροι αναγνώρισαν βλέποντάς τους συνοδεύτηκε με εκδηλώσεις φιλοξενίας. Αρκετοί Ζωνιανοί πιστεύουν και δεν το έκρυβαν ότι ακόμη και η αρνητική διαφήμιση καλό κάνει στο χωριό τους. «Με αυτά και με αυτά θα δούμε και κανά τουρίστα» σχολίαζε ένας μεσήλικας καφετζής, βλέποντας το καφενείο του να γίνεται κέντρο Τύπου!

Οι νεότεροι που σίγουρα ξέρουν και τα πιο πολλά απέφευγαν με έξυπνο τρόπο τις περίεργες ερωτήσεις των περίεργων δημοσιογράφων που αύριο, όπως έλεγαν, όταν θα έχει κοπάσει ο θόρυβος, θα τους έχουν όλοι ξεχάσει. Και δεν έχουν άδικο, αφού η εικόνα του χωριού για τους περισσότερους, δεν είναι αυτή που θα ήθελαν οι Ζωνιανοί που απέχουν από τις παράνομες δραστηριότητες...

...Στο χωριό από τα λόγια του προκύπτει να υπάρχει ένας εσωτερικός πόλεμος και να υπάρχει κλίμα τρομοκρατίας. «Ο φιλήσυχος κόσμος δεν μπορεί να μιλήσει στα κακοποιά στοιχεία. Εάν πας να τους πεις κάτι σε θεωρούν ρουφιάνο. Για να μιλήσει κανείς στην Αστυνομία δεν υπάρχει καμία περίπτωση».

Ο ίδιος κάνει λόγο για ένα συνεχές «νταλαβέρι» κακοποιών, βουλευτών και αστυνομίας. «Όλοι οι βουλευτές παίρνουν ψήφους από το χωριό. Αναρωτηθήκατε γιατί δε γίνετε καμία σύλληψη. Εγώ θα σας πω. Επειδή τους ενημερώνουν οι αστυνομικοί» λέει ο Μιχάλης Κάβαλος.

Ο κ. Κάβαλος είναι πατέρας ενός αγοριού 22 ετών, το οποίο μας είπε ότι «το έχει πάντα μαζί του». «Το παιδί μου δεν έμαθε πολλά γράμματα, γιατί δεν του άρεσαν. Τελείωσε το Δημοτικό και στη συνέχεια το πήρα στα πρόβατα».

Μιλώντας για το σήμερα των Ζωνιανών, τους εμπόρους ναρκωτικών, την οπλοκατοχή κοκ, τονίζει ότι δεν συμφωνεί με αυτό που γίνεται στο χωριό του. «Η κτηνοτροφία δεν έχει κέρδος. Η χασισοκαλλιέργεια δίνει όμως εύκολα χρήματα»...

...«Ποιος σας είπε ότι η πλειοψηφία του χωριού ήθελε να γίνει ανεξάρτητη κοινότητα. Αυτό ήταν επιθυμία κάποιων οικογενειών για προφανείς λόγους που πήραν γραμμή από πολιτικούς» μας είπαν οι πελάτες ενός άλλου καφενείου. Αυτές οι οικογένειες σύμφωνα με τα λεγόμενά τους θέλουν να διαφεντεύουν στην περιοχή. «Η άλλη πλευρά δεν θέλει να εκφράσει αντιρρήσεις, γιατί υπάρχει κίνδυνος για βεντέτα».


No Comment:

«Είναι κοινό μυστικό ότι οι κακοποιοί έχουν υψηλή προστασία. Ακόμη κι αν ξεριζώνονται φυτείες, καλλιεργητές δεν πιάνονται. Ακόμη κι αν συμβεί όμως να συλληφθούν, γίνονται παρεμβάσεις από ανθρώπους της εξουσίας για να πέφτουν στα μαλακά».

Νομάρχης Ρεθύμνου Γιώργος Παπαδάκης



«Η Αστυνομία στο Ρέθυμνο συνεχίζει ακόμα και μέχρι σήμερα δυστυχώς να είναι διαβρωμένη στο εσωτερικό της. Όποιες πληροφορίες δίδονται και όποιες επιχειρήσεις σχεδιάζονται στην περιοχή τις μαθαίνουν νωρίτερα στα Ζωνιανά με διαρροές μέσα από την Αστυνομία. Έχουν διασυνδέσεις και αυτό είναι το λυπηρό. Το αποτέλεσμα είναι να στήνουν πάντα ενέδρα στους αστυνομικούς για τη ματαίωση οποιασδήποτε επιχείρησης. Πρέπει να επέμβει η Πολιτεία».

Πρώην νομάρχης Ρεθύμνου Μανώλης Λίτινας


Να εκφράσω την βεβαιότητά μου ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ως εξής: Θα μείνουν για λίγο διάφορες αστυνομικές μονάδες, θα καεί κανένα χασισοχώραφο, θα συλληφθεί κανένας καταζητούμενος, θα φύγουν σε λίγους μήνες όλοι αυτοί, ο πανελλήνιος Τύπος σε μια εβδομάδα το πολύ (αν δεν υπάρξουν άλλα ντράβαλα) θα ασχοληθεί με άλλα φλέγοντα και θα ξεχάσει το θέμα μέχρι να ξαναέχουμε κάποιο νεκρό, η κατάσταση σε κανένα χρόνο θα συνεχιστεί ως έχει, οι γνωστοί κομματάρχες θα συνεχίσουν να καλύπτουν τους ψηφοφόρους τους, η αστυνομία σιγά-σιγά θα περιέλθει στην προτέρα κατάσταση, οι δουλειές θα ξανασυνεχιστούν, η περιοχή θα συνεχίσει να έχει μηδενικές υποδομές και οι νέοι μηδενικές εναλλακτικές λύσεις και όλα θα είναι σαν πρώτα. Αυτό γιατί είναι πολλά τα λεφτά (και πιθανόν πολλά τα λεφτά που αποτέλεσαν το έναυσμα όλων αυτών): μιλάμε για "κύκλους εργασιών" συνολικά που μάλλον μετριούνται στις εκατοντάδες εκατομμύρια Ευρώ ετησίως. Η συνεισφορά της ορεινής Κρήτης στην μαύρη οικονομία θα παραμείνει μακροπρόθεσμα υψηλή, βοηθώντας έτσι τον κ. Αλογοσκούφη να διεκδικήσει και την αναγνώριση του υπόλοιπου 16% της μαύρης αύξησης του ΑΕΠ από την ΕΕ. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά.

Μια κουλτουριάρικη κατακλείδα: η όλη φάση είναι έκφανση της μετωπικής σύγκρουσης του προνεωτερικού με το μετανεωτερικό στην Ελληνική κοινωνία, πάνω στην Παράκαμψη της Νεωτερικότητας και με την ολισθηρότητα του νέου καταναλωτικού προτύπου. Η Παράκαμψη αυτή, περισσότερο κι από το πέταλο του Μαλλιακού, είναι τόπος μοιραίος για άπειρα νεοελληνικά δράματα, εξευτελισμούς και κοινωνικές τραγωδίες.

(ΥΓ. Ωραίες οι καλές προθέσεις, αλλά ειλικρινά δεν κατανοώ τι περιμένει κανείς να πετύχει από αυτήν εδώ την πρωτοβουλία; Δηλαδή αν υπογράψουν πολλοί ξαφνικά θα αλλάξει η νοοτροπία της οπλοκατοχής; Πρόκειται για κάλεσμα να αυτοαφοπλιστούν οι μπλόγκερ; Ποιος είναι ο στόχος δηλαδή; Όντως "αυτοί" πυροβολούνε κι εμείς πληκτρολογούμε, αλλά αυτό δεν είναι κάλεσμα σε κάποια δράση, είναι διαπίστωση. Επίσης το αίτημα έχει ικανοποιηθεί προκαταβολικά, μια και η οπλοφορία και η οπλοχρησία είναι ήδη παράνομες στην χώρα μας. Τι ακριβώς θα κάνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με τις υπογραφές;)

Σχόλια

Ο χρήστης diakritika είπε…
Συγχαρητήρια για την πληρότητα του θέματος. Γράφεις αλήθειες. Η μεγαλύτερη αλήθεια είναι ότι η πολιτεία άφησε αυτό τον τόπο στη μοίρα του. Όπου το κράτος φεύγει αναπτύσεται η παρανομία.
Χρόνια φωνάζουμε ότι η Κρήτη έχει έλλειμα υποδομών και ανάπτυξης.
Ο χρήστης kukuzelis είπε…
Όπως πάντα πλήρης. Αναδεικνύεται το σύνθετο του προβλήματος, αλλά δεν διαφαίνεται με σαφήνεια τι πρέπει να γίνει: Άμεσα (κυρίως -και με ποιες πολιτικές και άλλες συνέπειες), μεσοπρόθεσμα, μακροπρόθεσμα (εδώ τα πάμε κάπως καλύτερα). Μια γνώμη: Άλλος ένας λόγος για να νομιμοποιηθούν πάραυτα όλα τα λεγόμενα ναρκωτικά. Όμως σε μια κοινωνία που έχει πειστεί ότι ξέρει τι είναι το καλύτερο για σένα, πρόκειται για ουτοπία. Ας το υπενθυμίζουμε όμως σαν ενδεχόμενο.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΕΛΑΣ LIVE!

www.swell-swell.blogspot.com/2007/11/live.html
Ο χρήστης Τdi είπε…
Κατ'αρχάς τα συγχαρητήρια μου για την εγκυρότητα και την εγκαιρότητα του άρθρου.

Απλά μια επισήμανση θέλω να κάνω.
Αν νομιμοποιούσαμε αύριο την κάνναβη, πόσα θα ήταν τα έσοδα από το ΦΠΑ μονο??

Πόσα θα ήταν επίσης τα έσοδα από φορολόγηση των επιχειρήσεων παραγωγής και διανομής του αγροτικού αυτού προϊόντος?

Ας το πάρουμε τώρα αλλιώς. Τι μέγεθος παραοικονομίας υπάρχει λόγω της ζήτησης (!!) που υπάρχει για τέτοιου τύπου προϊόντα και ποιοί είναι οι leader της αγοράς αυτής? Μπορεί να υπάρχει fair trade σε μια μαύρη αγορά? Και το προϊόν -που ούτως ή άλλως θα φτάσει στους "καταναλωτές"- πως τιμολογείται όταν απλά ότι τιμή θέλει κανείς βάζει. Και κατα προέκταση, μήπως αυτός ο τεχνιτός πληθωρισμός της τιμής της κάνναβης είναι η αιτία των υπέρογκων και υπερφυσικών κερδών των ναρκοεμπόρων??

Και επιτέλους, ας μην γελιόμαστε.. Δεν γίνεται να μιλάμε για τοπική μαφία,όταν το προϊόν αυτό πουλιέται στην πλέον πιο οργανωμένη αγορά του Αμστερνταμ νόμιμα και σε ποσότητες, όχι αστεία..Πως βγαίνει από τα σύνορα ένα παράνομο προϊόν που παράγεται στα βουνα του νοτιότερου νησιού της Ελλάδος και φτάνει στο ΒορειοΕυρωπαϊκό Άμστερνταμ..??

Τα κέρδη πολλά και οι κερδισμένοι λίγοι..Ας δώσουνε τουλάχιστον την ευκαιρία σε όποιον θέλει να παράγει και να τα στέλνει μόνο στην Ολλανδία..Τρόποι αντιμετώπισης υπάρχουν, αλλά δυστυχώς μικραίνουν την μερίδα του λέοντος και κάποιους δεν τους συμφέρει.Αντίθετα, αν το προϊόν μείνει στην παρανομία, βοηθά αυτούς τους λίγους που δεν τους πιάνει ο νόμος...

Ευχαριστώ.
Ο χρήστης Manoliscus είπε…
Θερμά συγχαρητήρια για την πληρότητα παρουσίασης του θέματος.
Ως κρητικός της διασποράς κατορθώνετε να εκθέσετε σφαιρικά ένα πρόβλημα που σας πονάει, χωρίς να εμπλέκεστε σε συναισθηματικές ή τοπικιστικές ατραπούς.

Μόλις αποκτήσατε έναν ακόμα αναγνώστη!
Ο χρήστης MenieK είπε…
μιλάμε φρικάρισα...Χαράς στην υπομονή σου...
Ο χρήστης talos είπε…
Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια όλους, μακάρι να μην υπήρχε λόγος να γραφτούν...
Προφανώς αν νομιμοποιούταν η καλλιέργεια χασίς (γενικά έχει συμφωνώ με τον kuk επ' αυτών), οι τοπικές εμπλεκόμενες οικογένειες θα έπαυαν να το καλλιεργούν διότι αντί για ~3000 το κιλό θα έπεφτε η τιμή στα 100 (π.χ.). Άντε να βγάλεις κέρδος δηλαδή. Στην περίπτωση αυτή θα διεύρυναν τις άλλες δραστηριότητές τους.

Υπάρχει η φήμη (της οποίας την εγκυρότητα αγνοώ πάντως) ότι η Μυλοποταμίτικη μαφία έχει φτάσει και στην Αθήνα σε προστασίες κττ. Ενδέχεται να είναι (άλλη μια) τερατολογία, αλλά σημειώνω πως υπήρχαν από δεκαετίες τουλάχιστον συνδέσεις των Μυλοποταμιτών με την Μανιάτικη μαφία της Αθήνας-Πειραιά.

Εν τέλει είμαι απαισιόδοξος. Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια βραχυπρόθεσμη λύση. Δεν είμαι σίγουρος και για ποιο ακριβώς είναι και το πρόβλημα δηλαδή.
Ο χρήστης nikos10 είπε…
Μιχάλη,

Έχω βαρεθεί να ακούω τους πάντες να μιλάνε για την λεβεντιά των Κρητικών και για το "έθιμο" της οπλοφορίας και οπλοχρησίας.

Να διευκρινίσω, εξαρχής, ότι φυσικά δεν έχω τίποτε με τους Κρητικούς. Και πραγματικά τους θεωρώ λεβέντες, αν με τον όρο αυτό εννοούμε την περηφάνια, την τιμή και όλα αυτά.

Όμως, δεν είναι λεβεντιά, κατά τη γνώμη μου, να έχεις όπλα και να τα χρησιμοποιείς κατά το δοκούν.

Βέβαια, για αυτό δε φταίνε τόσο οι Κρητικοί, όσο η πολιτεία. Δεν μπορώ να καταλάβω, αδυνατούσε όλα αυτά τα χρόνια να εφαρμόσει το νόμο; Είναι τόσο δύσκολο να ξεριζωθεί αυτό το φαινόμενο; Δε νομίζω. Σε βάθος χρόνου όλα μπορούν να γίνουν.

Αυτή η αδράνεια αποτυπώνεται, κατά τη γνώμη μου, σε αυτό που οι άνθρωποι εκεί λένε όταν τους μιλούν για παράδοση των όπλων: "Εδώ δεν τα παραδώσαμε στους Γερμανούς, στην αστυνομία θα τα δώσουμε...". Δυστυχώς, φαίνεται ότι το κράτος σε εκείνη την περιοχή έχει την ίδια παρουσία με αυτή των αρχών του αιώνα. Αλλιώς δεν εξηγείται.

Όσο για τα Ζωνιανά, σχημάτισα την εντύπωση από όσα ακούγονται (όχι βέβαια τα τραγικά για τις σύριγγες και τα τοιαύτα) ότι η περιοχή ήταν εκτός νόμου. Εκρηκτικά, ναρκωτικά, ληστείες κ.λπ.

Επιβάλλεται, όμως, και λίγη σύνεση: ξαφνικά όλο το χωριό παρουσιάστηκε ως πόλη του Far West! Προφανώς δεν είναι όλοι οι κάτοικοι ένοχοι.

Τι να περιμένεις όμως από μία πολιτεία της οποίας εξέχων μέλος λέει το εξής ανεκδιήγητο: "Δεν σας ζητώ να το παραδώσετε το όπλο αυτό. Σας ζητώ να ξέρετε, πότε να χρησιμοποιείται. Αυτό σας ζητάω" (http://www.anogi.gr/3d/diakirixi.htm)! Και όχι όποιος κι όποιος, αλλά ο υπουργός δημόσιας τάξης, τρομάρα του (ή μάλλον τρομάρα μας)...

Υ.Γ.: Και ο Άνθιμος θέλει να πάρουμε τα Σκόπια! Ας πάρουμε πρώτα τα Ζωνιανά και δεν ξέρω ποια άλλη περιοχή και μετά βλέπουμε...
Ο χρήστης Χρήστος Αθανάσουλας είπε…
Μπράβο μιχάλη για τη δουλειά που έκανες και πάλι!!!

Αντί να προσθέσω εγώ σκέψεις είπα να μεταφέρω εδώ, μέρος από τα λόγια του φίλου μου του Τηλέμαχου που γεννήθηκε σε χωριό της περιοχής(ζει στο Ηράκλειο)και που έχω στο blog μου, με τίτλο ΖΩΝΙΑΝΑ: ΟΙ ΒΟΣΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΡΣΕ...
ΑΣ ΣΑΣ ΠΕΙ ΑΥΤΟΣ 2 ΛΟΓΙΑ:

Είναι αστείο να μετριέται η Κρητική παλικαριά ,φιλοξενία, φιλότιμο, με τους χασισεμπορους.

ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΑΡΚΑΔΙΟΥ
Το Νοέμβριο του 1866 ο Μουσταφά Ναϊλή Πασάς περικυκλώνει το μοναστήρι της Ι.Μ. Αρκαδίου με μια δύναμη 15.000 Τουρκοαιγυπτίων και Αλβανών και 30 κανόνια. Το διαμέτρημα μεγάλο. Η διαφορά δυνάμεων ασύγκριτη. Οι Κρήτες που είχαν καταφύγει στην Ι.Μ. Αρκαδίου ήσαν 964, από τους οποίους 259 ήσαν πολεμιστές και 705 γυναικόπαιδα. Όμως δε σκέφτονται να παραδοθούν. Προτιμούν τον τίμιο θάνατο από τον τούρκικο εξευτελισμό. Και όταν πια το Αρκάδι λυγίζει κάτω από το βάρος του εχθρού που ενισχύεται συνεχώς, και το τούρκικο ασκέρι έχει μπει στους εσωτερικούς χώρους του μοναστηριού, ο Κωστής Γιαμπουδάκης και ανατινάσσει την πυριτιδαποθήκη. Οι θόλοι της τινάζονται στον αέρα σκορπώντας το θάνατο σε πάνω από 2500 άτομα χωρίς διακρίσεις. Ο δραματικός επίλογος καταγράφει 864 χρ. νεκρούς και 164 αιχμαλώτους. ΑΥΤΑ ΣΤΗΣ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟ 1886.

Τα Ζωνιανά έχουν και αυτά την ιστορία τους.
Δεν πάτησε Γερμανός την κατοχή όπως και από το χωριό μου έφυγαν σχεδόν όλοι που κατέβηκαν στην Αφρική με τα υποβρύχια. Γερμανός ούτε σε εμάς ΠΑΤΗΣΕ. Ο παππούς μου, μου έδειχνε τα τρία βλήματα που είχε όταν πολεμούσε στην Σμύρνη τους Τούρκους.
Ο πατέρας μου ήταν μαζί με τον «σατανά» τον Πετρακογιώργη και πολεμούσε στα βουνά τους Γερμανούς - για όσους ξέρουν από Κρητική ιστορία.
Τώρα εγώ έχω το δικαίωμα να πουλώ προστασία στους συμπατριώτες μου ή να βάζω χασισοφυτείες και να αρρωσταίνω τα παιδία σας;;;
«Οι νέο Ζωνιανοί έκαναν σκατά την ιστορία τους»…

Δεν είναι λοιπόν αυτή η Κρητική λεβεντιά ή η παλικαριά, και εγώ έχω όπλο όπλα και όλη η οικογένεια μου αλλά δεν βγαίνουν εύκολα μόνο όταν θίξουν ιερά και όσια: «παιδιά, οικογένεια, τιμή»
…ή νομίζετε ότι αν θα πάρω χαμπάρι ότι κάποιος πάει να πουλήσει ναρκωτικά στα παιδιά μου, ή στα αδέλφια μου, ή στα εξαδέλφια μου, ή να μας βιάσουν κανένα παιδάκι, θα τους πάμε στα δικαστήρια;
(για να μην νομίζετε ότι είμαι κανένας «άγιος»...
ΟΧΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ Η ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.

Ναι κι εγώ έχω παίξει σφαίρες σε χαρές, σε γάμους, σε βαφτίσια. Αυτό είναι άλλο...
Κι άλλο να είμαι σκοπός στην χασισοφυτεία και να πυροβολώ όποιον πάει κοντά της,
Η ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΩ ΕΓΚΥΟ ΤΑΜΕΙΑ ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΟΥΡΑΜΠΙΕΔΕΣ ΣΤΟ ΤΥΜΠΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΛΗΣΤΕΙΑ.
ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ...ΠΟΥ ΗΤΑΝ;
ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ;;;

Και παρακαλώ να μην μου τύχη, γιατί είμαι πολύ υποψιασμένος και ξέρω που θα τους βρω...

και τα Ζωνιανά τα καίω εγώ σ’ ένα βράδυ, αν είχα γυναίκα έγκυο και την πυροβολούσαν.

Αυτά για να ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ την παλικαριά από τα σκατοβέδουρα...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προς τους κατοικους των Ζωνιανων:
Μυλοποταμιτες μαφιοζοι αμορφωτοι, κλεισατε το σχολειο γιατι δηθεν τα καθυστερημενα σας κωλοπαιδα παθαινουν ψυχολογικο τραλαλα απο την υπαρξη της αστυνομιας ενω αυτα τα καθηκια που τα λετε παιδια αισθανονται πολυ ανετα κι ευτυχισμενα οταν ολοι εσεις σ'αυτο το βρωμοχωριο του κερατα κυκλοφορητε με χασισια και οπλα.Ειστε αξιοι γονεις αξιων κοπελιων!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
πολύ καλά τα λέτε όλοι σας....
εγώ θα σας κάνω μερικές ερωτήσεις και σείς ξα σας...

1) εκτός από φούντα τι άλλο πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καλλιεργήσουν οι αγρότες-κτηνοτρόφοι του ορεινού Μυλοποτάμου ώστε να επιβιώσουν ;
2)τι έργα υποδομής και ανάπτυξη έχει κάνει το ελληνικό κράτος τα τελευταία 30 χρόνια στην εν λόγω περιοχή;
3)γνωρίζετε ότι χθες οι κτηνοτροφικοί σύλλογοι ΧΑΝΙΩΝ, ΡΕΘΥΜΝΗΣ και ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ προέβησαν σε κινητοποίηση αποκλεισμού των λιμανιών του νησιού , διότι με μαθηματική ακρίβεια οδηγούνται στην καταστροφή απο την πολιτική του κράτους;
4)γιατί το αποσιώπησαν τα αθηναΙκά δίκτυα ενημέρωσης, τα οποία είναι παρόντα στο νησί ως γνωστό ;
5)την διέξοδο στην χασισοφυτεία ποιος την πρότεινε στους κτηνοτρόφους;
6)αυτοί οι αγράμματοι όπως τους χαρακτηρίζετε πως δικτυώθηκαν σε Ολλανδίες, Κολομβίες κτλ...;
7) γνωρίζετε αν τα καλά παιδιά με τις κουκούλες και τα κράνη, που ήρθαν απο την Αθήνα κάνουν την δουλειά τους σύννομα ή έκνομα ;
8)γνωρίζετε ότι βάζουν "χέρι" σε παντρεμένες γυναίκες ;
9) γνωρίζετε ότι σε γέρο 80 χρονών είπαν σκασε γιατί θα σε δείρουμε, και όταν αυτό τους είπε :"εγώ δεν φοβήθηκα τους Γερμανούς δεν φοβούμε ούτε εσάς" αυτοί του έσβησαν ένα τσιγάρο στο χέρι;
10) γνωρίζετε ,και αν δεν γνωρίζετε να μάθετε , ότι με τις μ@λ@κίες αυτές των Αθηναίων χωροφυλάκων ακόμα και οι έντιμοι πολίτες και οικογενειάρχες( η μεγάλη πλειοψηφία δηλαδή) έχουν ήδη περάσει στο αντίθετο στρατόπεδο;
και πιστέψτε με αυτό ήταν το χειρότερο που μπορούσε να συμβεί....




υγ. καλά τα λέτε απο το γραφείο και την πολυθρόνα σας, έχετε απόλυτο δίκιο, άμα σας πιάσουν όμως τον ποπό της κόρη σας την ώρα της σωματική έρευνας, αν είστε κρητικοί όπως δηλώνετε πολλοί απλά αναρωτηθείτε ποια θα ήταν η αντίδραση σας είτε η άμεση είτε σε βάθος χρόνου.....;


ευχαριστώ σας κύριοι!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
http://www.youtube.com/watch?v=jo97kMNilCY

ορίστε επίπεδο αστυνομίας....βιντεοσκοπούν πολίτες για να γελάνε μετά....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προς Αγροτη:
Πολυ ευκολα δυκτιωνεστε οσον αφορα το κακο. Κανενα δικτυο οσον αφορα το καλο?Περα βρεχει? Ουτε οι γονεις μου ουτε εγω θα διναμε ποτε το δικαιωμα να μας πιασουν τον κωλο οι αστυνομικοι για να μας κανουν σωματικο ελεγχο.Τις περασμενες παλικαριες με τη μαχη της Κρητης και τους λοιπους ηρωισμους μην τα χρησιμοποιειτε τωρα για να καλυψετε τις σημερινες πομπες σας.Αλλη παστα εκεινοι οι ανθρωποι και αλλη παστα οι σημερινει Μυλοποταμιτες. Τωρα που αποκτησανε εκατομυρια ευρω απο το χασισι γιατι δεν φτιαχνουν με αυτα τα υπερκερδη πολιτιστικα εργα στο χωριο τους για να ξεστραβωνουν και να απασχολουν θετικα την νεολαια.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@17χρονη μαθήτρια

Αυτά που λες μόνο σαν μοραλιστικό μανιφέστο μου ακούγονται και τίποτα άλλο. Κατέβα στην Κρήτη να δεις πως πεθαίνει ένα νησί ολόκληρο που συμβάλει τα μέγιστα στο ΑΠΕ της χώρας που ζεις. Σε έπιασε τώρα κι ο καημός για τα "κωλόπαιδά μας" όπως εσύ τα αποκαλείς. Δεν θα χρησιμοποιήσω τα ίδια λόγια, ούτε για σένα, ούτε για κανέναν άλλο. Απλά θα σου ζητήσω, πριν αρχίσεις να εκτοξεύσεις χαρακτηρισμούς και βρισιές να έχεις μια σφαιρική άποψη και γνώση του θέματος. Αυτά που βλέπεις στα κανάλια είναι η μισή αλήθεια. Και ποιος σου' πε εσένα κοπελιά ότι όλα τα κοπέλια της Κρήτης είναι όπως εσύ τα βλέπεις στα κανάλια; Νομίζεις ότι όλοι είμαστε γκάνγκστερς και μαφιόζοι; Κοιτάξτε και τις δικές σας πόλεις που τόσο όμορφα και αγγελικά πλασμένες είναι.
Όσον αφορά για τα παιδιά τους που δεν στείλανε οι Ζωνιανοί στα σχολεία. Θεωρείς ότι ο ψυχολογικός παράγοντας είναι μικρό πράγμα; Ξέρεις πως απωτυπώνεται στην ψυχή ενός μικρού παιδιού να βλέπει (ειδικά στην Κρήτη) τον πατέρα του να ταπεινώνεται από τους δειλούς κουκολοφόρους ΕΚΑΜίτες; Γιατί όπως και να το κάνουμε άλλο πράγμα είναι να βλέπει τον πατέρα του να παίζει την μπαλωθιά στην χαρά ενός γάμου συγγενή του κι άλλο να βλέπει δυνάμεις κατοχής με τα όπλα παρατεταγμένα να ταπεινώνει, να εξευτελίζει και να ντροπιάζει ένα ολόκληρο χωριό. Αν εσείς οι ίδιοι δεν είστε ικανοί να δείτε και να εξετάσετε και τις δυο πλευρές του θέματος και αρκείστε σε φανφάρες λούμπεν προλεταριάτου να είστε σίγουροι ότι εμείς οι "βάρβαροι" όπως μας αποκαλείτε ανά καιρούς δεν θα ανεχτούμε τέτοια φαινόμενα. Δεν είμαι ούτε ήμουν υπέρ των κουμπουροφώρων και ούτε δικαιολογώ τους εγκληματίες εμπόρους ναρκωτικών. Αλλά τα καμώματα των ΕΚΑΜιτών να είσαι σίγουρη κοπελιά ότι μας φέρνει όλους μαζί ενωμένους ενάντια στον "στρατό κατοχής". Έτσι ήταν η Κρήτη και έτσι πάντα θα' ναι. Ένα τόπι και μια γροθιά γίνεται όλη όταν της θίγουν την τιμή και υπόληψη. Όσον αφορά για τους χασισάκιδες εμπόρους να είσαι σίγουρη ότι εμείς οι ίδιοι θα καταφέρουμε να τους απομονώσουμε και να τους οδηγήσουμε στην δικαιοσύνη. Αλλά κουμάντο στον τόπο μας, ειδικά από τους ΕΚΑΜίτες και τους Φρουρούς δεν θα δεχτούμε. Προφανώς δεν γνωρίζετε για το τί έχει περάσει η Κρήτη από (ομολογουμένως ορισμένους) φρουρούς. Ξύλο, ταπείνωση, δολοφονίες, παράνομες κρατήσεις και πλεκτάνες εναντίον κατοίκων της Κρήτης. Άντε κοπελιά, γιατί πολλά μας τα πες κι όποιος είναι έξω από το χωρό πολλά τραγούδια ξέρει. Και να θυμάσαι πάντα ότι από δυο πέτρες βγαίνει τ' αλεύρι.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Κοπελίτσα πολύ εύκολα με συνέδεσε με τον Μυλοπόταμο και τους χασισοκαλλιεργητές.
δεν έχω καμιά σχέση με την περιοχή του Μυλοπόταμου, κατάγομαι και μένω στα ΠΕΡΗΦΑΝΑ ΧΑΝΙΑ.
όμως αυτήν την στιγμή δεν είμαι ούτε Κισσαμίτης ούτε Χανιώτης, είμαι Κρητικός καιαυτήν την στιγμή μου πιάνουν τον (_!_)...
δεν έχω να σου αποδείξω τίποτα και δεν με ενδιαφέρει η περίπτωση σου.
με κάλυψε η απάντηση του "ανώνυμου" .
απλά για όσους γνωρίζουν φαἰνετε ότι είσαι έξω απο τα πράγματα....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
17χρονη ρίξε μια ματιά εδώ να δεις τα μοναδικά αποτελέσματα της εκστρατεία σας στην Κρήτη :http://www.dw-world.de/dw/article/0,2144,2879624,00.html
Ζωνιανά – το ελληνικό Αφγανιστάν



Η υπόθεση των Ζωνιανών της Κρήτης απασχόλησε τον γερμανικό τύπο, κυρίως στο ειδησεογραφικό του μέρος με αναπαραγωγή των σχετικών τηλεγραφημάτων των διεθνών πρακτορείων ειδήσεων. Σύντομο ρεπορτάζ δημοσίευσε η Frankfurter Rundschau με τίτλο «Η αστυνομία σε χαλάζι από σφαίρες»: «Μερικοί αποκαλούν τα Ζωνιανά «Ελ Ζωνιανά» καθώς στην περιοχή αυτή επικρατούν συνθήκες που παραπέμπουν στην Κολομβία. Άλλοι αποκαλούν την περιοχή ‘ελληνικό Αφγανιστάν’». «Εδώ και δεκαετίες, αναφέρουν οι κάτοικοι, δεν πάτησε αστυνομικός στο χωριό, το οποίο θεωρείται προπύργιο εμπορίου ναρκωτικών και όπλων».

Το δημοσίευμα αναφέρεται επίσης στην πολιτική βούληση να λυθεί το πρόβλημα και επικαλείται δηλώσεις του καθ’ ύλην αρμοδίου υπουργού Προκόπη Παυλόπουλου.

«Το θέμα είναι πώς θα γίνει αυτό», διερωτάται τέλος η εφημερίδα προσθέτοντας ότι «ηγετικά στελέχη της αστυνομίας οφείλουν να δώσουν απάντηση σε πολλά ανοιχτά ερωτήματα: Ισχύει πράγματι ότι οι αστυνομικοί δεν γνώριζαν το αντικείμενο της επιχείρησης; Ποιος είχε ειδοποιήσει τους ελεύθερους σκοπευτές για την επιχείρηση; Μήπως είχαν πληροφοριοδότες στην αστυνομία;»
Ο χρήστης talos είπε…
Λοιπόν:

17χρονη μαθήτρια: Ο ανώνυμος έχει δίκιο ότι με μοραλισμούς δεν καταφέρνουμε τίποτα. Επιμένω ότι το γκανγκστεριλίκι δεν αφορά παρά μικρή μειοψηφία των Μυλοποταμιτών. Ο Μυλοπόταμος είναι μια περιοχή εγκαταλειμμένη στην τύχη της εδώ και καιρό.

Αλλά

ΑΓΡΟΤΗ: Για κάτσε μπρε κουμπάρε, αν απευθύνεσαι σε μένα:

1. Γιάντα, μονόδρομος είναι η φούντα; Στο εξίσου εγκαταλελειμμένο ορεινό Λασίθι γιάντα δεν άνθισαν μαφίες; Και εγώ σου λέω ότι κακώς είναι παράνομη και η καλλιέργεια. Για άλλες δουλειές των γκάνγκστερ (προστασίες, νταβατζιλίκια, εμπόριο γυναικών, ηρωίνης κτλ) δεν έχεις ακούσει. Έχεις υπόψη σου πώς θερίζει η ηρωίνη σε Ηράκλειο και Χανιά; Ποιος την φέρνει λες;

2. Μηδέν υποδομές, για σφαλιάρες είναι το κράτος και όλοι που ψηφίζουν τον κομματάρχη και τους κομματάρχες που διαιωνίζουν την υπανάπτυξη γιατί τους συμφέρει. Συνένοχοι είναι δεν αντιλέγω.

3. Το καταστροφή μου μοιάζει υπερβολή, αλλά πάμε στο 2 και εδώ. Αδιαφορία υπάρχει.

4. Τα Αθηναϊκά ΜΜΕ, δεν ενδιαφέρονται να ενημερώνουν για την Κρήτη παρά μόνο (συνήθως) όταν γίνει καμία ληστεία και κανένα φονικό. Αυτό δεν αφορά μόνο την Κρήτη αφορά όλη την Ελληνική επαρχία.

5. Ποιος; Δεν γνωρίζω.

6, Ποτέ δεν μίλησα (εγώ τουλάχιστον) για αγράμματους γενικά. Ο Μυλοπόταμος πρέπει να έχει εκατοντάδες επιστήμονες μόνο στο εξωτερικό. Επίσης αγράμματος δεν σημαίνει βλάκας. Το ότι παίρνουν τα κοπέλια ντος από το σχολείο μετά από το δημοτικό, είναι όπως και να το κάνουμε ένα μεγάλο θέμα - και δεν φταίνε μόνο αυτοί, ε;

7, 8, 9, 10. Τα έχω γράψει αυτά που λες σε ανύποπτο χρόνο και τα έχω συνδέσει και στην ανάρτηση επάνω. Το ξαναγράφω, ακλούθα τα λινκ:

Η κάθοδος των ΕΚΑΜ και των Ειδικών Φρουρών, πέρα από τροφή σε μαντιναδολόγους, νεκρούς πιτσιρικάδες και τρομοκρατημένους άσχετους, απέφερε μία τρύπα στο νερό όσον αφορά τον περιορισμό του φαινομένου. Άμα ο άλλος έχει πολιτικές πλάτες και άκρες στην αστυνομία, λοκατζήδες να κατεβάσεις δεν καταφέρνεις τίποτε άλλο παρά να ηρωοποιήσεις τον γκανγκστερισμό και να παραβιάσεις μερικά άρθρα του Συντάγματος στην διαδικασία


Και ανώνυμε λες: "Όσον αφορά για τους χασισάκιδες εμπόρους να είσαι σίγουρη ότι εμείς οι ίδιοι θα καταφέρουμε να τους απομονώσουμε και να τους οδηγήσουμε στην δικαιοσύνη¨"

Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μη λες. Καλό θα ήταν να ξεκινούσε αυτό απλά καταψηφίζοντας τους πολιτικούς που τους ψηφίζουν. Μην ξεχνάς ότι οι μαφιόζοι έχουν δύναμη πυρός πολλαπλάσια από οτιδήποτε βάλει ο νους σου και μια *οργάνωση* που είναι εξαιρετικά συνατή.

nikos10: ΜΕ πονά που θα υπερασπιστώ τον Βουλγαράκη, αλλά το δίλημμα είναι μεταξύ στρατιωτικού τύπου επιχειρήσεις αφοπλισμού (όπου θα κλάψουν πολλές μανούλες) και μιας σταδιακής αλλαγής νοοτροπίας. Η προσέγγιση του Βουλγαράκη ήταν ρεαλιστική και ήταν στα πλαίσια μιας τοπικής κίνησης για τον περιορισμό της γενικευμένης οπλοφορίας και της οπλοχρησίας (και όχι της οπλοκατοχής). Σωστά έπραξε σε αυτήν την περίπτωση. Όπως έγραφαν και τα Χανιώτικα Νέα και παρέθεσα επάνω (και επαναλαμβάνω εδώ):

"Από τη στιγμή που διακυβεύονται ζωές είτε αστυνομικών, είτε πολιτών ενδεχομένως αθώων, μια Αστυνομία μιας δημοκρατικής χώρας, θα πρέπει να το σκέφτεται διπλά αν και με ποιο διακύβευμα αξίζει τον κόπο να επέμβει σε αυτές τις περιοχές."
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Αλλά

ΑΓΡΟΤΗ: Για κάτσε μπρε κουμπάρε, αν απευθύνεσαι σε μένα:"

όχι αδερφέ μου δεν απευθυνόμουν σε εσένα, στο 17αρικο απευθυνόμουν και δεν άργησε να απαντήσει....

"1. Γιάντα, μονόδρομος είναι η φούντα; Στο εξίσου εγκαταλελειμμένο ορεινό Λασίθι γιάντα δεν άνθισαν μαφίες; Και εγώ σου λέω ότι κακώς είναι παράνομη και η καλλιέργεια. Για άλλες δουλειές των γκάνγκστερ (προστασίες, νταβατζιλίκια, εμπόριο γυναικών, ηρωίνης κτλ) δεν έχεις ακούσει. Έχεις υπόψη σου πώς θερίζει η ηρωίνη σε Ηράκλειο και Χανιά; Ποιος την φέρνει λες;"

σε καμία περίπτωση δεν ήταν μονόδρομος η φούντα. μονόδρομος έγινε όταν έφτασαν οι πρώτοι σπόροι στα χέρια τον κτηνοτρόφων. οι οποίοι απελπισμένοι απο την κακομοιριά της ζωής και τα χρέη δεν είχαν άλλη λύση παρά μόνο αυτήν την εύκολη λύση.
δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τον Νομό Λασιθίου με τον ορεινό Μυλοπόταμο.
στον Μυλοπόταμο αδερφέ υπάρχουν μόνο βουνά πέτρες και άγονη γη. όταν την κτηνοτροφία την πήρε ο διάολος ελέω πολιτικών και πολιτικής,τότε χιλιάδες άνθρωποι άρχισαν να πεινάνε στην κυριολεξία. οι ψαλιδόκωλοι με τα κουστούμια τότε αντί να κοιτάξουν την πρώτη περιοχή σε γεννήσεις της Ελλάδας αποφάσισαν να την εγκαταλείψουν τελείως....
έπειτα ανάλαβαν κάποιοι άλλοι ψαλιδόκωλοι να τους μάθουν την παραγωγή φούντας....
στο λασίθι υπάρχει και αγροτική παραγωγή( λάδι, θερμοκήπια) , και θάλασσα (δηλαδή ξενοδοχεία, ταβέρνες εμπορικά μαγαζιά κτλ) , και τέλος πάντων εκτός απο πρωτογενή πλούτο υπάρχει και η ευκαιρία της μεταποίησης αλλά και αυτή του μεροκάματου για όποιον ενδιαφέρετε και έχει όρεξη για δουλειά.
στα ορεινά του Μυλοπόταμου παιδιά δεν υπάρχει τίποτα μα τίποτα άλλο. εκτός απο καθαρό αέρα , αιγοπρόβατα, και πέτρες.

"2. Μηδέν υποδομές, για σφαλιάρες είναι το κράτος και όλοι που ψηφίζουν τον κομματάρχη και τους κομματάρχες που διαιωνίζουν την υπανάπτυξη γιατί τους συμφέρει. Συνένοχοι είναι δεν αντιλέγω.

3. Το καταστροφή μου μοιάζει υπερβολή, αλλά πάμε στο 2 και εδώ. Αδιαφορία υπάρχει.

4. Τα Αθηναϊκά ΜΜΕ, δεν ενδιαφέρονται να ενημερώνουν για την Κρήτη παρά μόνο (συνήθως) όταν γίνει καμία ληστεία και κανένα φονικό. Αυτό δεν αφορά μόνο την Κρήτη αφορά όλη την Ελληνική επαρχία."

δεν χρειάζεται να προσθέσω κάτι.

"5. Ποιος; Δεν γνωρίζω."
ούτε και εγώ.
πάντως δεν υπήρχε πριν 30 χρόνια ούτε την γνώριζαν....

"6, Ποτέ δεν μίλησα (εγώ τουλάχιστον) για αγράμματους γενικά. Ο Μυλοπόταμος πρέπει να έχει εκατοντάδες επιστήμονες μόνο στο εξωτερικό. Επίσης αγράμματος δεν σημαίνει βλάκας. Το ότι παίρνουν τα κοπέλια ντος από το σχολείο μετά από το δημοτικό, είναι όπως και να το κάνουμε ένα μεγάλο θέμα - και δεν φταίνε μόνο αυτοί, ε;"

δεν είναι ακριβώς έτσι αλλά δεν είσαι και εκτός.
απλά το αγράμματος κτλ δεν υπονοούσε δικές σου φράσεις, στο εξήγησα στην αρχή.

πληροφοριακά σας αναφέρω ότι 80-90 κάτοικοι του χωριού απο ότι λένε τα τοπικά μμε πλακώθηκαν με τα ΕΚΑΜ πριν λίγο διότι τους κατηγορούν ότι προσβάλουν την κοινωνία με την απρεπή συμπεριφορά τους.
εγώ πάντως τα έγραψα νωρίτερα, το πολύ σε δύο μέρες θα γίνει κακό.
δεν συμπεριφέρονται σωστά και αυτό είναι ότι χειρότερο θα μπορούσε να συμβεί απο όλες τσι μπάντες....
Ο χρήστης Suspect είπε…
μολις ανακαλυψαμε τους εχθρους μας και ειμαστε εμεις...
Ο χρήστης nikos10 είπε…
ΜΙΧΑΛΗ,

Συμφωνώ ότι δεν μπορεί μέσα σε μία βδομάδα να αφοπλιστεί η Κρήτη. Ούτε λογικό είναι ούτε δυνατό. Αν πάει να γίνει κάτι τέτοιο ή στη μέση θα μείνει ή θα έχουμε αιματοχυσία.

Δεν μπορώ, όμως, να συμφωνήσω με την άποψή σου για το Βουλγαράκη. Τι πάει να πει "δε σας ζητώ να μου παραδώσετε το όπλο σας"; Είναι ή δεν είναι αυτό αναγνώριση και αποδοχή της οπλοκατοχής; Τι πάει να πει "σας ζητώ να ξέρετε πότε να το χρησιμοποιείται"; Είναι ή δεν είναι αυτό αναγνώριση και αποδοχή της οπλοχρησίας; Γνωρίζει, φαντάζομαι, ο υπουργός ότι οι περισσότεροι στην Κρήτη δεν διαθέτουν τη σχετική άδεια. Τότε πώς αποδέχεται το να έχουν και να χρησιμοποιούν όπλα; Είμαστε ή δεν είμαστε όλοι οι Έλληνες ίσοι ενώπιον του νόμου;

Και, σε τελική ανάλυση, έλεος! Μιλάμε για τον υπουργό δημόσιας τάξης. Ο οποίος ρητά και ξεκάθαρα προέτρεψε τους Κρητικούς να συνεχίζουν να παραβιάζουν το νόμο!

Επειδή, βέβαια, αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, σου λέω ότι τουλάχιστον θα μπορούσε ο υπουργός να αποφύγει τη συγκεκριμένη δήλωση και να αναφερθεί σε συγκεκριμένα μακροπρόθεσμα μέτρα. Δεν δέχομαι σε καμία περίπτωση τη δήλωσή του αυτή. Η οποιαδήποτε ιδιόμορφη κατάσταση δεν δικαιολογεί δηλώσεις υπουργών υπέρ της παρανομίας.

ΑΓΡΟΤΗ,

Κατανοώ την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στην Κρήτη όλα αυτά τα χρόνια με τα απαράδεκτα έκτακτα μέτρα και τη συμπεριφορά της αστυνομίας. Και πραγματικά εύχομαι να λήξει η κατάσταση αυτή. Δεν είναι αυτός ο σωστός τρόπος αντιμετώπισης του προβλήματος.

Το επιχείρημά σου, όμως, σχετικά με τη φτώχεια της συγκεκριμένης περιοχής της Κρήτης, που ώθησε τους κατοίκους της στο έγκλημα, είναι πολύ λάθος. Αν ήταν έτσι τα πράγματα, τότε τι έπρεπε να συμβαίνει στα Γρεβενά ή στο Βόιο στην Κοζάνη;

Οι δύο αυτές περιοχές είναι από τις φτωχότερες στην Ευρώπη. Ειδικά η περιοχή του Βοΐου αντιμετωπίζει ένα, σχεδόν βέβαιο, "θάνατο". Όμως, εκεί δεν υπάρχουν χασισοφυτείες ούτε ληστεύονται τράπεζες συστηματικά. Όχι γιατί οι άνθρωποι είναι καλύτεροι από τους Μυλοποταμίτες. Άλλο είναι το μυστικό: εκεί υπάρχει κράτος, με τη μορφή της αστυνομίας, του εισαγγελέα κ.λπ. κ.λπ. Δυστυχώς, στην περιοχή αυτή της Κρήτης δεν ξέρω αν υπήρξε ποτέ παρόν το ελληνικό κράτος. Γι' αυτό οι κάτοικοι επέλεξαν την εύκολη λύση...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Προς αγροτη,ανωνυμο και οποιονδηποτε αλλον αμφισβητησε τα λογια μου:
Μενω σ'ενα νησι των Β.Σποραδων και στον τοπο μου υπαρχει προβλημα ναρκωτικων (οχι της εκτασεως των Ζωνιανων βεβαια). Εγω και η οικογενεια μου εχουμε διαχωρισει τη θεση μας στην κοινωνια του νησιου που αλλα βλεπει κι αλλα δε βλεπει.Οτιδηποτε επεσε στην αντιληψη μου στο σχολειο σχετικα με ναρκωτικα το ανεφερα σε καθηγητες και λυκειαρχη, ενω η μητερα μου οτι εχει ακουσει σχετικα με το θεμα το εχει αναφερει σε αστυνομια και λιμενικο. Και να ειστε σιγουροι οτι αν υπαρξουμε αυτοπτεις μαρτυρες σε κατι θα τα βαλουμε με ολους και με ολα. Η μανα μου (εν μερη κι εγω) ειμαστε ολιγον δακτυλοδεικτουμενες για τη συμπεριφορα μας αλλα ειμαστε πολυ περηφανες. Μακαρι και τα παιδια των Ζωνιανων να ειχαν μια μανα σαν τη δικη μου που ειχε εναν πατερα λοκατζη (ο οποιος πολεμησε και στην Κυπρο κι αν χρειαζοταν θα πολεμουσε και για την Κρητη) και μαλλον λογω γονιδιων το λεει η καρδουλα μας.Αντε τωρα καντε κανα τσιγαρλικι να ηρεμισετε κι εσεις και τα παιδια σας!!!....
Ο χρήστης Γιωργος Μανουσακης είπε…
Πολύ σωστά και εμπεριστατωμένα ο συντάκτης του ιστολογίου αναφέρει ότι το πρόβλημα της εγκληματικότητας στην Κρ΄τητη δεν αφορά μόνο τα Ζωνιανά αλλά και τις γύρω εριοχές και άλλα μέρη της Κρήτης, όπως και ττο δικό μου.

Τώρα, θεωρώ ότι επιχειρήματα που αφορούν στην έλειψη υποδομών για τους αγρότες και τους κτηνοτρόφους προσεγγίζουν τη γελοιότητα, αφού όλοι ξέρουμε ότι στο Μυλοπόταμο οι άνθρωποι με πρόβλημα διαβίωσης είναι ελάχιστοι. Άλλωστε στην Κρήτη εκτός από τη γεωργία έχουμε και τον Τουρισμό. Άλλωστε κανείς δεν ζητά από τους βουλευτές να κάνουν εκεί έργα υποδομής. Ρουσφέτια ζητάνε.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θα πρέπει κανείς να υποθέσει ότι οι υπόλοιπες ορεινές περιοχές της Κρήτης είναι υπερ-προσεγμένες και μόνο για τα Ζωνιανά αδιαφόρησε το κράτος...

Θα πρέπει να υποθέσει κανείς ότι παράδοση στα όπλα και προσφορά στο αντάρτικο δεν έχει καμία άλλη περιοχή της Κρήτης όσο τα Ζωνιανά και ο πέριξ πάνω Μυλοπόταμος...

Θα πρέπει να υποθέσει κανείς ότι στην υπόλοιπη Κρήτη δεν υπάρχουν πελατειακές σχέσεις πολιτικών και ψηφοφόρων προς εκμετάλλευση, ούτε και οικογένειες/δυναστείες που ψηφίζουν μαζικά ένα βουλευτή κι ένα κόμμα...

Δυστυχώς δεν είναι έτσι. Κι αυτό που τα ΜΜΕ δε θα πουν ποτέ, είναι ότι ο πάνω Μυλοπόταμος ήταν ανέκαθεν το άντρο και της μαζικής ζωοκλοπής, και της καπετανιάς (η λέξη έχει πλέον κακή έννοια στην Κρήτη), και της ασυδοσίας. Όσοι έχετε επαφές με παλιούς, ρωτήστε τους. Θα σας ξεχωρίσουν, και στον καιρό εκείνο, τα Ανώγεια. Όχι τόσο όσο σήμερα βέβαια (που πραγματικά ξεχωρίζουν λόγω λίγων προσωπικοτήτων που τράβηξαν για πολλούς λόγους αυτό το χωριό εκτός χορού). Ούτε θα σας τους βάλουν όλους τους Μυλοποταμίτες στο ίδιο ασκί (κι αυτό δεν ισχύει ούτε σήμερα). Αλλά ο τόπος αυτός έχει παράδοση σε διάφορα, και δεν είναι φυσικά "γενετικό" το ζήτημα, και ούτε το κράτος και οι βουλευτές είναι άμοιροι ευθυνών. Όλη η Κρήτη υποφέρει λόγω μιας Μαφίας, και η μόνη λύση για τώρα είναι η σκληρή καταστολή. Μακροπρόθεσμα, το πράγμα δυσκολεύει και χρειάζεται πολλή και σκληρή προσπάθεια σε όλη την Κρήτη (γιατί η "μόδα" έχει ξεφύγει από το Μυλοπόταμο). Αλλά όπως λένε, "αν δε μπορούν να σε σέβονται, καλύτερα να σε φοβούνται", κι αυτό πρέπει να είναι ο βραχυπρόθεσμος οδηγός. Ειδάλλως, ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον η ανατολική Κρήτη θα παραμείνει πραγιά και καλόγνωμη.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η λύση της καταστολής στο πρόβλημα παρόλο που θα έχει αποτελέσματα αυτά θα είναι βραχυπρόθεσμα και επ ουδενί δεν πρόκειται να συνεισφέρουν σε μια ομαλή και ασφαλή μετάβαση σε "φυσιολογικές" συμπεριφορές. Η καταστολή πρέπει να υπάρχει όταν παρατηρούνται έντονες παραβατικές συμπεριφορές αλλά χωρίς συνδυασμό από πολιτικές πρωτοβουλίες για λύση του προβλήματος κινδυνεύει να διολισθήσει η κατάσταση σε χειρότερο status από το προηγούμενο.

@ Μανουσάκης
Γιατί θεωρείς γελοίο το επιχείρημα ότι η έλλειψη υποδομών και χρημάτων στα Ζωνιανά μπορεί να οδήγησε ορισμένους κατοίκους σε παραβατικές συμπεριφορές; Ακόμα και σήμερα υπάρχουν πολλοί, πάρα πολλοί κάτοικοι των Ζωνιανών που δύσκολα τα φέρνουν βόλτα. Πώς το λές ότι όλοι ξέρουμε ότι οι κάτοικοι των Ζωνιανών που έχουν πρόβλημα διαβίωσης είναι ελάχιστοι; Γιατί εγώ άλλα ξέρω. Δεν ανήκω στο όλον; Μην νομίζεις ότι όλοι είναι χασισοκαλλιεργητές και κυκλοφορούν με cayenne στα βουνά. Εκτός του ότι είναι κοινωνικά αδύνατον αποκλείεται και από τους κανόνες της αγοράς να υπήρχαν πάνω από ορισμένους καλλιεργητές χασίς στην περιοχή. Οι 1.500 κάτοικοι των Ζωνιανών δεν συνεπάγεται 1.500 χασισοκαλλιεργητές. Αυτοί λοιπόν πρέπει να τα βγάλουν πέρα σε έναν φυσικό χώρο αποκομμένο από την κοινωνία, την πολιτεία, χωρίς χρηματοδοτήσεις, υποδομές. Χωρίς μέλλον. Κι όλα αυτά πολύ πριν παρατηρηθούν παραβατικές συμπεριφορές στην περιοχή. Απλά η πολιτεία τους "ξέχασε". Δεν έχει συμβεί κι αλλού; Όσο για το ότι δεν ζητούν έργα αλλά ρουσφέτια δεν νομίζω να είναι στοιχείο που αποδηκνύει την παραβατική συμπεριφορά de facto γιατί τότε όλη η Ελλάδα έπρεπε να είναι κλεισμένη σε φυλακές. Εξ άλλου, εκ των πραγμάτων, οι κάτοικοι καθώς και ο κοινοτάρχης και φορείς της περιοχής (και πολιτιστικοί - ναι υπάρχουν -) έχουν ζητήσει πάμπολλες φορές περισσότερα έργα και υποδομές. Το τελευταίο έργο, τουριστικής φύσης, που πραγματοποιηθήκε στην περιοχή, ήταν η αξιοποίηση του εκπληκτικού σπήλαιου Σφεντόνη που θεωρείται ένα από τα καλύτερα σε όλη την Ελλάδα με παραπομπές της ομορφιάς του σε όλο τον κόσμο.

@ Ανώνυμος
Η καπετανιά δεν έχει κακή έννοια όπως ούτε ο "καπετάνιος" και τα "καπετανάτα" είναι αρνητικές έννοιες. Καπετάνιος είναι το άκρως αντίθετο από αυτούς που καλλιεργούν χασίς και συνάμα τρομοκρατούν, πυροβολούν ανθρώπους, κλέβουν και εκβιάζουν. Ας μην απεμπολούμε εμείς οι ίδιοι τις έννοιες και τις αξίες του τόπου μας. Καλύτερο θα ήταν να τις προστατέψουμε παρά να επιτρέψουμε την διαστρέβλωσή τους.

@ 17χρονη μαθήτρια
Κανείς δεν αμφισβήτησε αυτά που είπες. Αλλά αμφισβήτησα την κριτική σου ικανότητα πάνω στο θέμα, λόγω των λεγόμενών σου και κυρίως λόγω του ύφους σου και της γλώσσας που χρησιμοποίησες. Σε συγχαίρω για την στάση σου στην περιοχή σου όσον αφορά τα ναρκωτικά, την χρήση και την καλλιέργεια αυτών. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι μπορείς να γνωρίζεις ακριβώς τι συμβαίνει εδώ κάτω. Δεν εννοώ ότι δεν μπορείς να έχεις άποψη. Σαφώς και μπορείς. Θα ήταν όμως προτιμότερο να εκφράζεσαι με περισσότερη ευγένεια μιας και δεν είμαστε ΟΛΟΙ εγκληματίες σε αυτόν τον τόπο. Ορισμένοι - και δεν μιλώ για τον εαυτό μου - διατηρούν ακόμα την τιμή τους, τις αξίες και τις παραδόσεις της Κρήτης...καθώς και την ανθρωπιά τους.

Το να εκφράζεσαι με τα λόγια αυτά:

"Προς τους κατοικους των Ζωνιανων:
Μυλοποταμιτες μαφιοζοι αμορφωτοι, κλεισατε το σχολειο γιατι δηθεν τα καθυστερημενα σας κωλοπαιδα παθαινουν ψυχολογικο τραλαλα απο την υπαρξη της αστυνομιας ενω αυτα τα καθηκια που τα λετε παιδια αισθανονται πολυ ανετα κι ευτυχισμενα οταν ολοι εσεις σ'αυτο το βρωμοχωριο του κερατα κυκλοφορητε με χασισια και οπλα.Ειστε αξιοι γονεις αξιων κοπελιων!"

δεν μπορεί παρά να προκαλέσει την αηδία και την αγανάκτηση κάποιων ανθρώπων. Ή μήπως θα ήταν πιο συνετό να αναφερθώ και εγώ με τα ίδια λόγια για την περιοχή σου και τους κατοίκους του; Δεν θα αναφερθώ περαιτέρω στα λόγια σου, δεν το βρίσκω σωστό. Απλά σκέψου το λίγο μήπως τελικά οι γενικεύσεις και το "πάθος" οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα;

Όσο για τον μπαμπά σου που ήταν ΛΟΚατζής. Δεν βρίσκω κανέναν λόγο στο να παραθέσεις αυτό το στοιχεία ώστε να ισχυροποιήσεις το επιχείρημά σου. Και η Κρήτη έχει ανθρώπους που πολέμησαν στην Κύπρο. Και; Έχει και εγκληματίες. Έχει και ανθρώπους που πολέμησαν στην Κύπρο...που είναι εγκληματίες. Έχει όμως κι άλλους...

Σημείωσις: Δεν υπέγραψα ως ανώνυμος όπως εκ παραδρομής έγινε στην προηγούμενη απάντηση μου στην 17χρονη μαθήτρια με το ποστ που ξεκινούσε ως: "Αυτά που λες μόνο σαν μοραλιστικό μανιφέστο μου ακούγονται και τίποτα άλλο..."
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ΤΑ ΖΩΝΙΑΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΥΤΗΣ. ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, Η ΑΝΟΜΙΑ, Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΘΕΣΜΩΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΖΩΝΙΑΝΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΞΕΝΙΖΕΙ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Aκουω συνεχεια για φτωχεια καταραμενη στα Ζωνιανα,ειστε σοβαροι?Εχετε ιδεα ποσα εκατομυρια ευρω επιδοτησεις περνει ο Μυλοποταμος?Δεν τους εκανε η φτωχεια χασισεμπορους αλλα οι επιδοτησεις και ο πλουτισμος.
Ο χρήστης Astrojoggi είπε…
Στο Νομό Ηρακλείου υπάρχουν περίπου 4.000 χρήστες σκληρών .ναρκωτικών και στο Νομό Χανίων 2.500. Είναι η πελατεία ενός τεράστιου οικονομικού θανατηφόρου κυκλώματος που μεγαλώνει με γεωμετρική πρόοδο. Τα χρήματα αυτά μαζί με τα υπόλοιπα από τα όπλα και την εκμετάλλευση γυναικών επενδύονται σε διάφορες επιχειρήσεις, εξαρτώντας σημαντικά πληθυσμιακά τμήματα...

Τα επόμενα χρόνια που τελειώνουν οι επιδοτήσεις ένα επιπλέον στρώμα το οποίο έχει μάθει να ζει ή και να πλουτίζει χωρίς να κάνει τίποτα, θα βγει επιθετικά στο κοινωνικό προσκήνιο μέσα από κυκλώματα παρανομίας, τα οποία ήδη λειτουργούν σχεδιασμένα με τα απαραίτητα στεγανά προστασίας.

Υπολογίζεται ότι το 40% του οπλισμού που έχει διακινηθεί από την Αλβανία στην Ελλάδα έχει καταλήξει στην Κρήτη και ότι στο νησί βρίσκονται σήμερα περίπου τα μισά από τα 350.000 πυροβόλα όπλα ραβδωτού τύπου που κατέχονται παράνομα στη χώρα.

Ενα κομβικό σημείο για την εξέλιξη του οργανωμένου εγκλήματος στην Κρήτη προσδιορίζεται στα μέσα του '90 οπότε και επέστρεψε από την Αθήνα γνωστός μπράβος που το όνομά του είχε εμπλακεί στο σκάνδαλο Κοσκωτά. Του καταλογίζεται ότι «κατέβασε στον Μυλοπόταμο τη ρώσικη μαφία».

Αρα πρωτα λυνουμε το προβλημα με τα οπλα....μαζευουμε τους ναρκωμανατζερ και τις οικογενειες
που κανουν δουλειες μαζι τους
και μετα ασχολουμαστε με τα δενδρυλια...αν θελουμε....
Καποτε την δεκαετια του 50' εξαγαμε 8 τοννους φουντα στην Αιγυπτο...πηγη εισοδηματος...
η θα μπορουσαμε
να μετατρεψουμε τις φυτειες
σε κανναβη για υφασματα...αλλη πηγη εισοδηματος...
η στο φιναλε να φυτεψουμε ανεμογεννητριες στις πετρες...Συνετερισμους ρευματος
αν πιανει αερας εκει και να το πουλανε στην υπολοιπη Κρητη...
καποιος ομως πρεπει να ενδιαφερθει
για να νικησει το αυτονοητο
...το ανοητο...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Γλυκο μου κοριτσι,απο τα λεγομενα σου μου δινεις την εντυπωση πως εισαι πολυ μικροτερη απο 17 χρονων.διχνεις ανωριμοτητα και αφελεια.Ειπες πως εσυ και η μανα σου καταγγελετε στις διαφορες αρχες το οποιοδηποτε φαινομενο ναρκωτικων που πεφτει στην αντιληψη σας? Καλα κανετε,δε λεω.Αλλα επειδη διακρινω οπως ειπα μια αφελεια λογω ηλικιας(και δεν σε κατηγορω γιαυτο),θελω να σου πω κατι για να καταλαβεις οτι ο κοσμος που ζουμε δεν ειναι και τοσο ροδινος. Καθε φορα που εσυ πηγαινεις και αναφερεις τις καλλιεργειες και τους χρηστες και δεν ξερω τι αλλο,Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟ Ξ Ε Ρ Ε Ι Η Δ Η!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!μπορει να σασ συγχαιρουν κιολας γιαυτο που κανετε,αλλα πισω απο την πλατη σας ΓΕΛΑΝΕ!!!!!Νομιζεις λοιπον οτι καταφερνετε κατι με τις καταγγελιες??????? Κοριτσι μου ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!!!! ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ,ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΕΣ Π Λ Α Τ Ε Σ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ!!!! ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ.ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΙΓΩΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ-ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.οκ,κι εγω στα 17 μου ελεγα οτι θα σπουδασω νομικη για να παλεψω για την δικαιοσυνη,τωρα ομως που ειμαι δικηγορος καταλαβα πως δικαιοσυνη σημαινει "το δικαιο του ισχυροτερου" Με λιγα λογια,ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ!!!!εχω ασχοληθει ως νομικος με τετοια θεματα,αλλα εχω απελπιστει.Η δικαιοσυνη δεν ειναι καθολου τυφλη,αλλα εχει ματια και αλληθωριζει προς το μερος που μυριζει ΧΡΗΜΑ!!!
Λες λοιπον οι Ζωνιανοι οτι επρεπε να τα καταγγειλουν οπως εσυ και η μανουλα σου... Για ποιο λογο? Αντε και ανοιγουν τα στοματα στα Ζωνιανα.Αφου η Αστυνομια οχι απλα γνωριζει τους κακοποιους και κανει τα στραβα ματια,αλλα εχει σημαντικα οφελη απο την παρανομη αυτη επιχειριση.Οπως εχει οφελη κι απο τα παρανομα νυχτερινα μαγαζια της Αθηνας και ολης της Ελλαδας.Γιαυτο δεν κλεινουν.Τα κανουν πλακακια με τους νονους.(ενα περιπτερο ομως να λειτουργει χωρις αδεια θα το κλεισουν αμεσως)
Αυτη ειναι η χωρα που ζεις κοριτσακι μου.Θα το ανακαλυψεις και μονη σου οταν μεγαλωσεις και ωριμασεις.Απορω ομως με τους γονεις σου.Τοσο αθωοι ειναι?
Οσο για τον λοκατζη παππου σου...ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΑΥΤΟ??? ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ??? Τι πως πολεμησε στην Κυπρο? ΕΣΥ Η ΙΔΙΑ δεν ειπες να αφησουν οι Κρητικοι τις αναφορες στους ηρωες τους και στην Μαχη της Κρητης,γιατι αυτα ανηκουν στο παρελθον??? Φασκεις και αντιφασκεις.(κατι ασχετο αλλα επι της ευκαιριας:εχεις ασχοληθει καθολου με την Μαχη της Κρητης?την δυσκολοτερη μαχη που εδωσε ο Χιτλερ στην Ευρωπη και μαλιστα χωρις οι Κρητικοι οι αντρες να βρισκονται στο νησι και χωρις να υπαρχουν οπλα?γυναικοπαιδα και γεροι παλευαν με φτυαρια,κασμαδες,ακομα και με κουζινικα σκευη εναντια στο ισχυροτερο δυναμικο του Χιτλερ.Δεν εχεις ασχοληθει διοτι στα σχολεια δεν διδασκεται.κανε το ομως μονη σου.ειναι το πιο λαμπρο κομματι της ιστοριας του Β Παγκοσμιου.)
Οσο για τη φραση σου "Αντε τωρα καντε ενα τσιγαριλικι.." σε πληροφορω πως οι Κρητικοι εχουν καλυτερα πραγματα να κανουν,αυτο που κανουν παντα:να ειναι κορυφαιοι σε πνευματικο,καλλιτεχνικο και επιστημονικο τομεα και να αναδειχνουν την Ελλαδα στο εξωτερικο με τα εργα και τις καταξιωμενες προσωπικοτητες τους!
Ειχα την τυχη εδω στην Αθηνα να γνωρισω ΠΟΛΛΟΥΣ Κρητικους και Ζωνιανους επισης,και δεν φανταζεσαι τις ΑΝΘΡΩΠΑΡΕΣ ειναι! Τετοια φιλοξενια,λεβεντια και ντομπροσυνη δεν την εχω ξαναδει σε ανθρωπο! Εχω επισκεφτει απειρες φορες την Κρητη και οσους συναντησα εκει ηταν ακριβως το ιδιο.Την αγαπω τοσο,που οταν με ρωτανε απο που καταγομαι μου ερχεται να πω Κρητη,γιατι αυτο νιωθω...
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Εχω μια απορια:Πως μεχρι στιγμης Κρητη, Σικελια και Σικαγο δεν εγιναν αδελφοποιητες πολεις???
Τι γνωμη εχουν για την προταση μου τα "Ελ Ζωνιανα"???
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
εξω η χουντα απ το μυλοποταμο
ολα αυτα που συμβαινουν μας πανε δεκαετιες πισω στη χουντα!!!!
δεν γινεται να μπαινουν με το ετσι θελω στα σπιτια φιλησυχων ανθρωπων!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
προς 17 χρονη...
για την ηλικια σου υπερβολικα αμορφωτη και αφελης...λες ανουσια πραγματα που δεν ταιριαζουν σε μια σοβαρη συζητηση οπως αυτη.
αντε να παιξεις με καμια barbie,γιατι μας τρως τον χωρο και τον χρονο!
(και τι πως ηταν λοκατζης ο μπαρμπας? οι περισσοτεροι απο αυτους φορανε στρινγκ!)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Νομίζω η πιο άρτια ανάλυση που διάβασα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πάντως, εκείνο που φοβάμαι και απεύχομαι, είναι ο ¨υπερβάλλων ζήλος¨ της ¨αστυνομίας¨ να μην προκαλέσει κανένα ¨κουζουλό¨ και να αρχίσει να ρίχνει στο ψαχνό.Και μετά να ψαχνόμαστε για το ποιός φταίει.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
http://kitrinos-typos.blogspot.com/

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ,
10.000 ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ


ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 17 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, 10.000 ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Αθήνα, 16 Νοεμβρίου 2007


http://alfavita.gr/anakoinoseis/anak20071117c.php


Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ – ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ κ. ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (“ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ”) ΕΠΕΛΕΓΗ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, ΩΣ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΗΣ ΛΟΓΟΥΣ:
ΕΧΕΙ “ΕΚΛΕΓΕΙ” ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Α΄ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ “ΔΙΕΘΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ” ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΙ, ΟΥΤΕ ΕΧΕΙ ΜΕΤΑΒΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΚΕΥΤΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΞΕΝΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ (ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΩΣ “ΚΑΘΗΓΗΤΗ¨”) !!!
ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ “ΔΙΔΑΣΚΕΙ” ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ “ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ”.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΕΙΧΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ..
ΤΟ ΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΑΚΟΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ).
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΕΜΦΑΝΗ “ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΤΙΜΙΣΗ” ΣΤΗ Ν.Δ. ΚΑΙ ΜΕ ΦΑΣΙΖΟΥΣΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (ΔΟΥΛΟΠΡΕΠΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΛΙΚΤΟΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ) ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΚΑΤΕΓΓΕΛΕΤΑΙ...
ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΗΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ “ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ” ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΗΤΑΝ ΚΑΘΑΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ “ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ” ΚΑΙ ΑΠΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑΣΣΑΓΓΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΕΙ Η “ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ” (ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ “ΕΚΟΠΗ”).!!!
ΤΕΛΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΑΙ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ “ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΑ ΜΕΛΗ” ΤΟΥ “ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ” ΤΗΣ κ. ΕΥΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ (ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ. ( Η κ.ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΑ “ΠΛΑΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ/ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ....)
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟ ΠΡΟΣΕΧΗ “ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΝΑΚΡΙΣΗ” ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΘΥΝΩΝ.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΤΟΣΕΣ ΑΠΟΚΛΙΣΕΙΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΛΩΝ ΠΡΑΓΜΑ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΚΛΙΣΗ ΠΕΡΑΝ ΤΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ (4) ΜΟΝΑΔΩΝ....
Ο κ. ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ “ΥΠΑΚΟΥΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ” ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ “ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΑΝ” ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ “ΧΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ” (ΕΝΩ ΠΡΙΜΟΔΟΥΗΘΗΚΕ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΔΑΣ ΤΟΥ κ. ΣΠΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ κ. ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ!!!)
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ ΑΛΛΑ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ ΕΝΩΝΠΙΟΝ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΑ “ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ” ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΜΟΙΔΕΑΤΩΝ ΤΟΥ (ΚΑΤΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ) ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ “ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΟΥ...ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ!!!”
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΕΙ ΤΑ “ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ” ΤΟΥ κ. ΣΠΑΝΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ “ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ” ΣΤΗ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!!


Κ.Δημητριος

0 σχόλια


Κυριακή, 18 Νοέμβριος 2007
Τα ..."Ζωνιανά" της Παιδείας...
“ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΟΥ...”
ΤΟ ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
(ΣΤΑ ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ, ΥΠΕΠΘ, Β/ΘΜΙΑ & Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ)
ΟΜΕΡΤΑ... ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ....ΑΠΕΙΛΕΣ....ΠΛΑΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ...ΠΛΑΣΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ... ΑΛΛΗΛΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ....ΜΑΦΙΑ

Η κ. Εύη Μπότσαρη (αντιπρόεδρος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου) είναι το “εμφανές κέντρο του παραεκπαιδευτικού κυκλώματος” στο τρίγωνο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ), Υπουργείο Παιδείας.
(Χορός εκατομμυρίων ευρώ, διασπάθιση ευρωπαϊκού χρήματος, έρευνες που δεν έγιναν ποτέ και πουθενά, μοίρασμα θέσεων, εκβιασμοί, παραγωντισμός, μαφία)
Ο κ. Στυλιανίδης Ευριπίδης “δέσμιος παραεκπαιδευτικού κυκλώματος" της Εύης Μπότσαρη “πρώην φίλης” της Μαριέττα Γιαννάκου (και εσύ Βρούτε?)
Αποκάλυψη:
ΗΔΗ Η κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΑ “ΠΛΑΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΗΣ” ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ / ΣΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ...ΜΑΤΑΙΟ ΟΜΩΣ....

ΤΟ “ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ” (ΜΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΦΙΑΣ) ΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ :

1. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ “ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ “ΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ”)
2. ΚΛΕΒΕΙ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΑ, ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΙΔΕΕΣ...
3. ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ...
4. ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΟΝ...
5. ΠΟΛΛΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΟΥΝ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ... ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΟΥ...
6. ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΧΑΦΙΕΔΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ, ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΚΛΠ...
7. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (ΑΝ ΔΕΝ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ)... ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ.
8. ΜΟΝΟ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ...
9. ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ (ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΦΕΛΕΙΣ “ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ”)...
10. Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!
ΗΔΗ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ κ. ΕΛΕΝΗ ΡΑΙΚΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ ΜΙΧΑΛΗ (Αρ. 2900/θ-5-2007) ΕΧΕΙ ΑΡΧΕΙΣΕΙ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ» ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ “ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ” Ο κ. ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΦΕΡΕΤΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ “ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ” ΤΗΣ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΡΗ)!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΙΔΙΑ «ΕΚΛΟΓΗ ΤΗΣ κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ «ΑΠΑΤΗ» ΕΚΛΟΓΗΣ.
“ΕΝΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ”
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης ΕΔΙΩΞΕ ΤΗ ΜΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
ΑΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΦΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΣΕΛΕΤΕ


Ο υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης στη σύνοδο των πρυτάνεων

ήταν μετριοπαθής και συναινετικός ή δέσμιος του “Παραεκπαιδευτικού κυκλώματος”
(της Εύης Μπότσαρη της “πρώην φίλης” της κ. Μαριέττας Γιαννάκου);


Αισχύλου: Προμηθέας Δεσμώτης


Εύης Μπότσαρη: Ευριπίδης (Στυλιανίδης) Δεσμώτης


Εάν ο υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης θέλει να αποδείξει 'οτι δεν είναι δέσμιος του “Παραεκπαιδευτικού κυκλώματος” (της Εύης Μπότσαρη της “πρώην φίλης” της κ. Μαριέττας Γιαννάκου) ας αποπέμψει την Εύη Μπότσαρη από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ας ξηλώσει όλο το “Παραεκπαιδευτικό κυκλώμα”...περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα.....




΄Οπως έγραψε η Ελευθεροτυπία ο κ. κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης έδωσε το στίγμα της πολιτικής του: “Φρένο για ΑΕΙ, γκάζι για κολέγια
Φρένο στον νόμο για τα πανεπιστήμια, γκάζι για τη ρύθμιση του χώρου λειτουργίας των υπό αναγνώριση Κέντρων Ελευθέρων Σπουδών (ΚΕΣ). Μ' αυτό τον τρόπο θα συνεχίσει να κινείται η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας στην πορεία που έχει ήδη χαράξει για τα μείζονα και επίκαιρα θέματα της ανώτατης εκπαίδευσης”.


http://www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=36366280,57004744,42814792,64763976




΄Ομως εμείς καλά γνωρίζουμε ότι ο κ. Στυλιανίδης Ευριπίδης ως “αλλος Προμηθέας” είναι “δέσμιος” του παραεκπαιδευτικού κυκλώματος της κ. Εύης Μπότσαρη της “πρώην φίλης” της κ. Μαριέττας Γιαννάκου και των άλλων μελών του κυκλώματος αυτού, όπως ο κ. Ιωάννης Ψυχογιός, Μαρία Βαινά, κ Σπανός Γεώργιος κ.λ.π.
Ο υπουργός Παιδείας κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης όχι μόνο δεν τόλμησε να γκρεμίσει το “παραεκπαιδευτικό κύκλωμα” και να αποπέμψει την κ. Εύη Μπότσαρη από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (η οποία έχει εκλεγεί παράνομα καθηγήτρια στην ΑΣΠΑΙΤΕ) αλλά έδωσε “γη και ύδωρ” στους απατεώνες της παιδείας.


Επίσης ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Σπυρίδωνας Ταλιαδούρος όσο και ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Ανδρέας Λυκουρέτζος συνεργάζονται και “υπακούουν τυφλά σαν μαριοννέτες” στα μέλη του “παραεκπαιδευτικού κυκλώματος” που έχει προσβάσεις στην Ε.Υ.Π. και στο γραφείο του κ. Κώστα Καραμανλή (στον διευθυντή του πολιτικού γραφείου του πρωθυπουργού στη Ρηγίλλης, κ. Χρήστο Σταϊκούρα)


Αυτό έγινε ορατό τόσο κατά τις τελευταίες κρίσεις Συμβούλων - Προισταμένων Δευτεροβάθμιας Εκπαίσευσης (όπου παρακάμφηκαν ακόμα και “έντιμοι δεξιοί”), με τις διάφορες “εκλογές” καθηγητών σε διάφορα Πανεπιστήμια και με τα νέα εκπαιδευτικά προγράμματα.


ΤΟ ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ (ΜΕ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΦΙΑΣ) ΕΝΕΡΓΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ·
1. ΔΕ ΚΛΕΒΕΙ ΜΟΝΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΙΔΕΕΣ...
2. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ “ΣΤΗΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ” ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
3. ΚΑΤΑΔΙΩΚΕΙ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ..
4. ΑΠΟΜΟΝΩΝΕΙ ΕΝΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΙΔΡΥΜΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΜΕΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΛΛΟΝ...
5. ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΥΝ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΤΟΥ ΞΕΦΥΓΟΥΝ...ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΟΥ...
6. ΔΙΑΔΙΔΕΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΙΚΤΥΟ ΧΑΦΙΕΔΩΝ ΠΟΥ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΤΟΙ ΠΙ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΚΛΠ...
7. ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΕΚΠΕΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ...
8. ΜΟΝΟ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΣ...
9. ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ
10. Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!




ΗΔΗ Ο ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΗΣ ΝΕΑΣ ΙΩΝΙΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ κ. ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΧΡΙΜΑΚΗ (Αρ. 2900/8-5-2007) ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΑΝΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ» ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΜΑΧΑΙΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΙΔΙΑ "ΕΚΛΟΓΗ" ΤΗΣ κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΣΤΗΝ "ΑΣΠΑΙΤΕ", Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ «ΑΠΑΤΗ» ΕΚΛΟΓΗΣ (δεν είχε την απαιτούμενη προυπηρεσία. Μέτρησαν ως ερευνητικό έργο την απόσπαση της Εύη Μπότασαρη ση Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών).
Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ «ΑΚΟΥΜΠΑΕΙ» ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟ «ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ» ΤΗΣ ΕΥΗΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗ, ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΤΗΣΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ.
Η κ. Εύη Μπότσαρη είναι το κέντρο του παραεκπαιδευτικού κυκλώματος στο τρίγωνο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, ΑΣΠΑΙΤΕ (ΣΕΛΕΤΕ), Υπουργείο Παιδείας. (Χορός εκατομμυρίων ευρώ, διασπάθιση ευρωπαϊκού χρήματος, έρευνες που δεν έγιναν ποτέ και πουθενά, μοίρασμα θέσεων, εκβιασμοί, παραγωντισμός, εκπαιδευτική μαφία)
Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ (πράκτορας της Ε.Υ.Π.) ο πρόεδρος του Οργανισμού Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΕΕΚ) μέλος του επιστημονικού συμβουλίου του Ινστιτούτου Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ "ΕΚΛΟΓΗΣ" ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ / ΣΕΛΕΤΕ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ, ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΜΑΚΡΗ, "ΦΙΛΗΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ" της ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ,"ΚΆΡΦΩΣΕ" τον κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, τον γιο του κ. Γερ. Αρσένη και την τότε διευθύντρια του γραφείου του κ. Π. Ευθυμίου.


ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Εφοδο του ΣΕΕΔΔ (Σώμα Ελέγχου Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, πρώην ΣΔΟΕ) στη σχολή ΣΕΛΕΤΕ προκάλεσαν καταγγελίες στο Διαδίκτυο για διασπάθιση χρήματος από τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τις οποίες είχαν φέρει και στη Βουλή τον περασμένο Μάιο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Οι καταγγελίες, οι οποίες ήταν ανώνυμες, είχαν διασκορπιστεί στο Διαδίκτυο και υπαινίσσονταν την ύπαρξη «παραεκπαιδευτικού κυκλώματος, που κλέβει τα ευρωπαϊκά προγράμματα». Σε αυτές τις καταγγελίες υπήρχε αναφορά στην τότε υπουργό Μαριέττα Γιαννάκου ενώ αναφέρονταν και συγκεκριμένοι καθηγητές.

Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος στη Βουλή, ο φάκελος με τις ανώνυμες καταγγελίες έφτασε και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών και ο προϊστάμενος Παν. Πούλιος έδωσε εντολή να διερευνηθεί η βασιμότητά τους.

Η εισαγγελέας Ελένη Ράικου, που ανέλαβε τη διερεύνηση της υπόθεσης με βάση τα στοιχεία που έχει στα χέρια της από έγγραφα και καταθέσεις μαρτύρων, έδωσε παραγγελία στο ΣΕΕΔΔ να κάνει έλεγχο στα οικονομικά της Σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν αληθεύουν τα καταγγελλόμενα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 16/10/2007
www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=81552144
ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ,
ΔΕ ΘΑ ΘΙΓΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΤ”ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ!!! ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΙ ΤΥΠΩΝ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΦΙΕ ΤΗΣ Ε.Υ.Π. ΤΟΝ κ. ΙΩΑΝΝΗ ΨΥΧΟΓΙΟ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΟΥ, “ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ (ΠΑΡΑΝΟΜΑ)??
Ο κ. ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ κ ΙΩΑΝΝΗ ΨΥΧΟΓΙΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ?? ΜΟΙΡΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ??? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΧΡΗΣΤΟ ΤΑ ΚΛΟΠΙΜΑΙΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΟΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΕΙΤΕ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΟΥ???
ΔΥΟ ΕΝΤΙΜΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΕΝΤΙΜΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΥΣΤΗΜΕΝΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΣΤΟ ΣΕΕΔΔ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΝΤΙΜΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ (ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΨΩΜΙ ΑΚΟΜΑ!!!)




Τέλος,
Εάν ο υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης θέλει να αποδείξει 'οτι δεν είναι δέσμιος του “Παραεκπαιδευτικού κυκλώματος” (της Εύης Μπότσαρη της “πρώην φίλης” της κ. Μαριέττας Γιαννάκου) ας αποπέμψει την από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και ας ξηλώσει όλο το “Παραεκπαιδευτικό κυκλώμα”...περιμένουμε λίγες μέρες ακόμα.....


ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΑΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ.
Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ. ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!




ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

1 σχόλια


Πέμπτη, 1 Νοέμβριος 2007
Πάνω από τα 96 δολάρια η τιμή του πετρελαίου
Ξεπέρασε τα 96 δολάρια η τιμή του πετρελαίου στις ηλεκτρονικές συναλλαγές στην Ασία μετά τη μεγάλη πτώση των στρατηγικών αποθεμάτων αργού των Ηνωμένων Πολιτειών.
Παράλληλα, η τιμή του χρυσού έφθασε μια «ανάσα» από τα 800 δολάρια ύστερα από την υποχώρηση του δολαρίου και το συνεχιζόμενο ράλι των πετρελαϊκών τιμών.
Η τιμή σποτ του χρυσού έφθασε σήμερα τα 799,3 δολ. η ουγκιά, στο υψηλότερο σημείο από τον Ιανουάριο του 1980 έναντι 791,7/792,5 δολαρίων αργά χθες το βράδυ στη Νέα Υόρκη.
Η τιμή του ελαφρού αργού για συμβόλαια παράδοσης Δεκεμβρίου κατέγραφε το πρωί αύξηση κατά 1,49 δολάρια ανερχόμενη στα 96,02 δολάρια έναντι 95,53 δολαρίων που έκλεισε στη Νέα Υόρκη. [ VIA ]

0 σχόλια


Ο Δ.Ρίζος Αποκαλύπτει
www.adesmeytos.gr
Ο Δ.Ρίζος Αποκαλύπτει
Ποιος; Ποια; Ποτέ;
Ποιον "πράσινο" βουλευτή τον έκανε μαύρο στο ξύλο ο απατημένος σύζυγος, που ανακάλυψε τις ερωτοδουλειές (με τον βουλευτή) της γυναίκας του;
Γρατσίας Βασίλης

1 σχόλια


Τετάρτη, 31 Οκτώβριος 2007
Μααα... τα ΕΛΤΑ αναγνώρισαν ήδη τα Σκόπια ως Μακεδονία! (τα αποτελέσματα ενός πειράματος)
Είχα λάβει προ καιρού έναν φάκελο από έναν γνωστό μου στα Σκόπια. Είχε πάνω αυτή τη σφραγίδα. Κάτω από τα γραμματόσημα της "Republika Makedonija" η σφραγίδα από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία έγραφε "Αναγνωρίζεται από την Ελλάδα ως ΠΓΔΜ".

Αναρρωτήθηκα αν συμβαίνει κάτι ανάλογο στην περίπτωση που στείλεις ένα γράμμα στα Σκόπια. Αν χρησιμοποιήσεις τον όρο "Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατίας της Μακεδονίας - ΠΓΔΜ", ή ακόμα καλύτερα αν γράψεις FYROM, δεν υπάρχει πρόβλημα. Όμως τι γίνεται αν γράψεις κάτω από τη διεύθυνση του παραλήπτη "Δημοκρατία της Μακεδονίας" ;



Έβαλα μερικές κόλλες χαρτί σε έναν φάκελο και τον έστειλα χωρίς διεύθυνση αποστολέα στα Σκόπια. Χρησιμοποίησα μια πραγματική διεύθυνση όμως σκέφτηκα, για πλάκα, στο όνομα του παραλήπτη να μην βάλω το πραγματικό όνομα. Έβαλα λοιπόν το "Μέγας Αλέξανδρος" στα σλαβομακεδονικά και, κάτω από τη διεύθυνση, "Δημοκρατία της Μακεδονίας".


"Για να δούμε τι θα γίνει", συλλογίστηκα... [ VIA ]

1 σχόλια


ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ;

ΟΙ “ΔΙΚΟΙ” ΤΗΣ “ΒΡΟΥΤΟΙ” !!!
(Η κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ, Ο κ. ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Η κ. ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ, Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ!!)




ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΟΤΙ Η κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΛΛΗ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΩΣΤΑ ΟΤΙ ΤΗΝ “ΠΟΥΛΗΣΕ” ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ (ΤΑ ΕΙΠΕ Η ΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΗΣ ΕΡΤ “ΣΤΑ ΑΚΡΑ”).


ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΠΟΙΟΙ ΤΗ “ΠΟΥΛΗΣΑΝ" ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΣΤΟΥΣ “ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” ΤΗΣ
Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΕΙΝΑΙ Η ¨ΚΟΛΗΤΗ ΤΗΣ κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ (Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ) ΚΑΙ Ο “ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΗΣ κ. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ (ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΗΔΗ ΠΟΙΝΙΚΑ ΓΙΑ ΣΥΣΤΑΣΗ “ΠΑΡΑΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΥΚΛΩΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ/ΣΕΛΕΤΕ – ΥΠΕΠΘ – ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ).

ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ:
Εφοδο του ΣΕΕΔΔ (Σώμα Ελέγχου Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, πρώην ΣΔΟΕ) στη σχολή ΣΕΛΕΤΕ προκάλεσαν καταγγελίες στο Διαδίκτυο για διασπάθιση χρήματος από τα ευρωπαϊκά κονδύλια, τις οποίες είχαν φέρει και στη Βουλή τον περασμένο Μάιο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

Οι καταγγελίες, οι οποίες ήταν ανώνυμες, είχαν διασκορπιστεί στο Διαδίκτυο και υπαινίσσονταν την ύπαρξη «παραεκπαιδευτικού κυκλώματος, που κλέβει τα ευρωπαϊκά προγράμματα». Σε αυτές τις καταγγελίες υπήρχε αναφορά στην τότε υπουργό Μαριέττα Γιαννάκου ενώ αναφέρονταν και συγκεκριμένοι καθηγητές.

Μετά τη δημοσιοποίηση του θέματος στη Βουλή, ο φάκελος με τις ανώνυμες καταγγελίες έφτασε και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών και ο προϊστάμενος Παν. Πούλιος έδωσε εντολή να διερευνηθεί η βασιμότητά τους.

Η εισαγγελέας Ελένη Ράικου, που ανέλαβε τη διερεύνηση της υπόθεσης με βάση τα στοιχεία που έχει στα χέρια της από έγγραφα και καταθέσεις μαρτύρων, έδωσε παραγγελία στο ΣΕΕΔΔ να κάνει έλεγχο στα οικονομικά της Σχολής ΑΣΠΑΙΤΕ (πρώην ΣΕΛΕΤΕ) προκειμένου να διαπιστωθεί εάν αληθεύουν τα καταγγελλόμενα.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 16/10/2007
www.enet.gr/online/online_text/c=112,id=81552144




2. Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ “ΒΡΟΥΤΟΣ” ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΒΑΘΜΙΔΑΣ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΟΠΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ!!) .
Ο κ. ΣΠΑΝΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΑΣΣΕΤΑΙ ΥΠΕΡ ΕΝΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ κ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ) ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΩΝ - ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ!!!

Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ “ΕΚΛΕΚΤΟΣ” ΤΗΣ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΦΕΡΕ ΚΑΜΙΑ ΦΗΦΟ ΣΤΗ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ κ. ΚΑΛΟ ΓΕΩΡΓΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΤΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΟΤΙ "ΗΤΑΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ" ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΞΕΛΕΓΗ" ΚΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ κ. ΚΑΛΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΑΤΙ "ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ"!!! Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ "ΨΗΦΙΣΕ" ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ "ΚΟΛΗΤΟΥΣ ΤΟΥ" (ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ) ΟΠΩΣ ΤΟ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑΣ ΤΟΥ Φ.Π.Ψ. ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΑΘΗΝΩΝ κ. ΦΡΥΔΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ (!!) ΠΑΡΑΚΑΜΠΤΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ....

ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΗΣ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΠΑΡΑΕΚΑΠΕΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ". ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ "ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ "ΕΔΩΣΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ "ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ" ΣΤΗΝ Κ. ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΛΟΓΟΘΕΤΗ ..ΟΧΙ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ κ. ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΖΑ ΦΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΤΗΣ ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ....

Η ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ.....

ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΟΝ κ. ΓΕΩΡΓΙΟ ΣΠΑΝΟ ΣΤΗ "ΓΩΝΙΑ" ....ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕ ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΑΤΟΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΤΟΥ...ΚΑΛΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ...

ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "ΠΑΡΑΕΚΑΠΕΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ" ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ....ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΣΑ ΤΟΥΣ ΧΟΥΝΤΙΚΟΥΣ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΔΙΩΚΤΟΥ...ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ...
Ο ΤΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ Η κ. ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ Η ΓΝΩΣΤΗ “ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ”. ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ Η ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΥΤΕ ΤΗΣ ΞΑΝΑΤΗΛΕΦΩΝΗΣΕ ΠΟΤΕ....
Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΠΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΛΙΒΕΡΟΣ κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ/ ΣΕΛΕΤΕ ΠΟΥ ΕΠΙΝΕ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑΣ (ΚΑΙ ΕΚΛΕΒΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΧΑΤΗΡΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ (ΟΠΩΣ ΔΗΘΕΝ ΕΛΕΓΕ – ΗΔΗ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ)....ΤΩΡΑΟ . ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΗ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΣΤΟ ΝΕΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΟΥ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ....ΕΤΣΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΜΑΣ!!!
ΗΔΗ Η κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ ΚΑΙ Η κ. ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ, Ο κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΨΥΧΟΓΙΟΣ “ΚΟΒΟΥΝ ΒΟΛΤΕΣ” ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.!!!
ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΤΟΥΣ “ΒΡΟΥΤΟΥΣ” !!!
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΔΩΣΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΞΑΝΑΠΡΟΔΩΣΕΙ!!!
ΔΕ ΘΑ ΘΙΓΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΚΑΤ”ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ!!! ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΤΙ ΤΥΠΩΝ ΣΑΝ ΤΟΝ κ. ΙΩΑΝΝΗ ΨΥΧΟΓΙΟ, ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΟΥ, “ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΤΗΣ ΛΑΙΚΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ” ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ (ΠΑΡΑΝΟΜΑ) ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ;
ΘΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΡΟΦΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΠΟΥ ΛΥΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΤΗ Ν.Δ. ;
ΤΑ ΑΚΟΥΤΕ κ. κ. ΜΑΡΙΕΤΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ ΚΑΙ κ. ΚΑΛΕ ΓΕΩΡΓΙΕ ;

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ "ΒΡΟΥΤΟΙ" Ο κ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΠΑΝΟΣ Η κ. ΕΥΗ ΜΠΟΤΣΑΡΗ ΚΑΙ Η κ. ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΚΛΠ... ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ;
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΙΜΩΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ !!!
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗ ΞΑΝΑΒΡΙΞΕΤΕ ΤΟΝ κ. ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΚΩΣΤΑ...
ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΤΑ ΛΑΘΗΣΑΣ ΤΩΡΑ!!!
ΕΝΤΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

5 σχόλια


Ρεκόρ στο Χ.Α. με το βλέμμα στις τράπεζες

Σοβαρές επιχειρηματικές διεργασίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ενώ ο Γενικός Δείκτης έσπασε το φράγμα των 5.300 μονάδων για πρώτη φορά από τον Φεβρουάριο του 2000, παρά το γεγονός ότι οι υπόλοιπες διεθνείς αγορές κατέγραφαν απώλειες. Στο επίκεντρο του χρηματιστηριακού ενδιαφέροντος παραμένει ο τραπεζικός κλάδος, λόγω των θετικών αποτελεσμάτων που ανακοινώνουν τα μεγαλύτερα πιστωτικά ιδρύματα, όπως οι EFG Eurobank και Alpha Bank, αλλά και των σημαντικών εξελίξεων στον όμιλο της Marfin. [ VIA ]

0 σχόλια


Μυστικό ραντεβού
Οσο πλησιάζει η ημέρα της εκλογής παράλληλα με τη δημόσια δραστηριότητα των υποψηφίων εντείνονται και οι διεργασίες στο παρασκήνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΤ, η κυρία Α. Διαμαντοπούλου συναντήθηκε χθες το απόγευμα με τον κ. Ευ. Βενιζέλο ενώ σήμερα θα έχει ραντεβού με τον κ. Γ. Παπανδρέου, που επιστρέφει από τη Μέση Ανατολή, προκειμένου να ξεκαθαρίσει τη στάση της. Εντός των επόμενων ωρών θα υπάρξει δήλωση τοποθέτησης και του κ. Μ. Χρυσοχοΐδη. Αντίθετα ο κ. Απ. Κακλαμάνης θα ανοίξει τα χαρτιά του στην Εθνική Συνδιάσκεψη, ενώ ο κ. Π. Ευθυμίου επιμένει στη θέση ότι «το θέμα είναι οι πολιτικές και όχι τα πρόσωπα». Οι διεκδικητές της ηγεσίας αναμένουν με «αγωνία» αυτές τις τοποθετήσεις καθώς γνωρίζουν και αναγνωρίζουν πως «το όνομα που θα προφέρουν τα συγκεκριμένα στελέχη θα βαρύνει στην έκβαση της αναμέτρησης». Κυρίως, όμως, στο κλίμα που θα διαμορφωθεί στην «αρένα» του τάε κβον ντο, όπου θα συγκεντρωθούν περισσότεροι από 5.000 σύνεδροι και 1.500 «παρατηρητές». ΑΝΤΥΠΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Ελεύθερος Τύπος

0 σχόλια


Κατά της εκτροπής του Αχελώου

Μεγαλώνει το κίνημα πολιτών για τη σωτηρία των υδάτινων πόρων και κατά της εκτροπής του Αχελώου.
Κατά του έργου έχουν προσφύγει μέλη των νομαρχιακών αυτοδιοικήσεων, οικολογικές οργανώσεις, αγροτικοί συνεταιρισμοί και πολίτες.
Υπενθυμίζεται ότι, μετά από τρεις ακυρώσεις του έργου από το Συμβούλιο, κυρώθηκαν με νόμο οι υπουργικές αποφάσεις και η έγκριση περιβαλλοντικών όρων για την εκτροπή του ποταμού.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα ισχύοντα, ο νόμος δεν μπορεί να προσβληθεί.
Υπέρ της δυνατότητας της απευθείας προσβολής των νόμων με αίτηση ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας θα ταχθεί την Πέμπτη η εισηγήτρια της υπόθεσης.
Οι ειδικοί πάντως κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου και για τους ποταμούς Ασωπό, Έβρο, Αξιό, Αλιάκμονα και Πηνειό με αφορμή τη μόλυνση και την αλόγιστη υπεράντληση υδάτων.
Η Οικολογική Κίνηση Δράμας διαμαρτύρεται για τον μεγάλο όγκο σκουπιδιών που κατεβάζει ο Νέστος από την γειτονική Βουλγαρία.

0 σχόλια


Διευρύνονται οι καταλήψεις
Διευρύνεται ο κύκλος των υπό κατάληψη γυμνασίων και λυκείων της χώρας και κυρίως στην Αττική ενόψει του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου, την Πέμπτη.

Μέχρι σήμερα οι καταλήψεις φθάνουν τις 250.

Συγκεκριμένα, "λουκέτο" έχουν βάλει 62 σχολεία στην περιοχή του Δήμου Αθηναίων, 19 στα βόρεια προάστια, 27 στα δυτικά, 26 στα νότια, 15 στην Ανατολική Αττική, 6 στην δυτική και 2 στον Πειραιά.

Βασικά αιτήματα των καταληψιών παραμένουν οι ελλείψεις σε βιβλία και υποδομές, ενώ και η αξιολόγηση των καθηγητών μπαίνει στη λίστα με τα αιτήματα.

Η κατάληψη είναι μορφή αγώνα αλλά δεν αποτελεί αυτοσκοπό και πρέπει χρησιμοποιείται ως έσχατο μέσο δήλωσε στο ΣΚΑΪ, ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ Κώστας Μανιάτης.

Yποστήριξε ότι η νέα σχολική χρονιά άρχισε με πολλά προβλήματα καθώς υπάρχουν 4 χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό και αρκετές ελλείψεις σε βιβλία. [ VIA ]

1 σχόλια


Τρίτη, 30 Οκτώβριος 2007
Η Κυβερνώσα Αριστερά

Συμβόλαιο Εμπιστοσύνης

«Το Δικαίωμα στην Ευημερία»

Νιώθουμε δικαιωμένοι


Στην αλληλουχία των εποχών η δημοκρατική μας παράταξη συνδέθηκε πάντοτε με τα μεγάλα προοδευτικά βήματα της χώρας. Από το πρώτο σύνταγμα του νεοσύστατου ελληνικού κράτους ως τον εκσυγχρονισμό του τέλους του 19ου αιώνα . Από την αγροτική μεταρρύθμιση και τον αστικό εκσυγχρονισμό του μεσοπολέμου ως την εθνική αντίσταση. Από τον εκδημοκρατισμό και την κατάλυση τους κράτους της δεξιάς, τη δωρεάν παιδεία και την αγροτική σύνταξη ως τον αντιδικτατορικό αγώνα. Από την εθνική συμφιλίωση, το κράτος πρόνοιας, την ισονομία και την ισοπολιτεία ως την είσοδο στην ΟΝΕ, τα μεγάλα έργα και τους ολυμπιακούς αγώνες.

Με την ίδρυση και τη διαδρομή του Κινήματος μας σημαδέψαμε κυριολεκτικά μια ολόκληρη εποχή και πρωτοστατήσαμε σε εθνικές και κοινωνικές κατακτήσεις. Φυσικοί κληρονόμοι του πολιτικού φιλελευθερισμού και των δημοκρατικών αγώνων και σύγχρονοι φορείς του σοσιαλιστικού προτάγματος δώσαμε σχήμα και περιεχόμενο στους πατριωτικούς, δημοκρατικούς και κοινωνικούς αγώνες.

Η Ελλάδα από μια περιθωριακή και εξαρτημένη βαλκανική χώρα έγινε μια σημαντική και σύγχρονη ευρωπαϊκή δύναμη, απόκτησε κύρος και φωνή. Η οικονομία μας με την ΟΝΕ και το Ευρώ συνδέθηκε σταθερά με την κοινή ευρωπαϊκή πορεία. Η χώρα άλλαξε μορφή. Η δημοκρατία μας απόκτησε βάθος και εύρος. Η κοινωνική μας οργάνωση εξελίχθηκε μέσα από σημαντικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις. Ο λαός βγήκε από το περιθώριο και κατοχύρωσε συνθήκες στοιχειώδους κοινωνικής δικαιοσύνης. Η ζωή μας έγινε καλύτερη.

Ο ιστορικός κύκλος της μεταπολίτευσης που κλείνει οριστικά και άδοξα για μας υπήρξε εποχή σημαντικής προόδου για τον τόπο κι αυτό μας κάνει περήφανους για τη διαδρομή και τη συνεισφορά μας. www.skandalidis.gr

0 σχόλια


Λύση με σύνθετο όνομα ή ελληνικό βέτο στο ΝΑΤΟ



Της Δωρας Αντωνιου

Οι τελευταίες λεπτομέρειες της διαπραγματευτικής τακτικής, την οποία πρόκειται να ακολουθήσει η χώρα μας στο νέο γύρο συναντήσεων για το ζήτημα της ονομασίας των Σκοπίων, που αρχίζουν μεθαύριο Πέμπτη στη Νέα Υόρκη, οριστικοποιήθηκαν χθες σε σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον πρωθυπουργό κ. Κώστα Καραμανλή, με τη συμμετοχή της υπουργού Εξωτερικών κ. Ντόρας Μπακογιάννη και του Ελληνα διαπραγματευτή, πρέσβη κ. Αδαμάντιου Βασιλάκη. Ο κ. Βασιλάκης έλαβε οδηγίες για την οριοθέτηση των ελληνικών θέσεων στην πρώτη συνάντηση με το διαπραγματευτή της ΠΓΔΜ κ. Νίκολα Ντιμιτρόφ, υπό τον ειδικό μεσολαβητή του ΟΗΕ κ. Μάθιου Νίμιτς, τη στιγμή που από πλευράς Σκοπίων συνεχίζει να εκπέμπεται μήνυμα αδιαλλαξίας.

Στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, επιβεβαιώθηκε ότι δεν υπάρχει καμιά αμφισβήτηση στην απόφαση που έχει ληφθεί για τους χειρισμούς το επόμενο διάστημα, όπως αυτοί δημοσιοποιήθηκαν διά στόματος του ίδιου του πρωθυπουργού και της υπουργού Εξωτερικών: Επίλυση του θέματος με συναινετική λύση στη βάση της σύνθετης ονομασίας πριν από την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ ή άσκηση βέτο είναι ο άξονας της πολιτικής αυτής, στην οποία, όπως επαναδιατυπώθηκε χθες, η χώρα μας θα παραμείνει συνεπής.

0 σχόλια


Προβάδισμα Γ. Παπανδρέου έναντι του Ευ. Βενιζέλου

Προβάδισμα του Γιώργου Παπανδρέου έναντι του Ευάγγελου Βενιζέλου δείχνει δημοσκόπηση της εταιρείας Μetron Αnalysis που παρουσιάστηκε χθες από τον Αntenna.

Στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ ο κ. Παπανδρέου προηγείται με ποσοστό 49%, ενώ ο κ. Βενιζέλος συγκεντρώνει το 37% των προτιμήσεων και ο κ. Σκανδαλίδης το 8%. Στην αμέσως προηγούμενη μέτρηση της ίδιας εταιρείας το ποσοστό του κ. Παπανδρέου ήταν επίσης 49% και του κ. Βενιζέλου 39%. Σε ό,τι αφορά την παράσταση νίκης, οι ψηφοφόροι του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης εκτιμούν σε ποσοστό 68% ότι θα κερδίσει τις εκλογές για την ανάδειξη προέδρου ο σημερινός αρχηγός, ενώ το 25% πιστεύει ότι θα νικήσει ο Β. Βενιζέλος και μόλις το 1% ο Κώστας Σκανδαλίδης.

1 σχόλια


Καταγγελίες και για εικονικές εκτελέσεις

Ιδού πώς περιγράφουν στις ηχογραφημένες συνεντεύξεις που έδωσαν πάνω από 100 λαθρομετανάστες, σε διάφορα στρατόπεδα προσφύγων της χώρας (περιέχονται στην έκθεση), τη «μεταχείρισή» τους από τους Ελληνες λιμενικούς.
Τις μαζικές φυλακίσεις και παράνομες απελάσεις («επαναπροωθήσεις») όλων των προσφύγων που έρχονται στην Ελλάδα και συλλαμβάνονται (χωρίς καμία εξαίρεση), καταγγέλλει η έκθεση Ελλήνων και ξένων δικηγόρων
Πνιγμός με νερό και σακούλα
Ο βασανισμός των λαθρομεταναστών στη Χίο διασταυρώνεται από μαρτυρίες 30 ατόμων, όμως μόνο δύο έδωσαν αναλυτικές πληροφορίες.
«Με χτύπησαν αμέσως μόλις ανέβηκα στο μεγάλο σκάφος. Χτύπησαν το κεφάλι μου πολλές φορές σ' ένα κάγκελο. Επρεπε να είμαι γονατισμένος. Ενας λιμενικός ήταν πίσω μου και δύο μπροστά μου. Ο πίσω με χτυπούσε στο κεφάλι δυνατά με κλομπ. Οι δύο μπροστά ήταν οπλισμένοι. Μου έλεγαν: "Θα σε σκοτώσουμε". Μετά έφεραν έναν πλαστικό κουβά που γέμισαν με νερό. Ημουν γονατισμένος όλη την ώρα. "Βλέπεις το νερό;". Κάποιος από πίσω μού κρατούσε τα χέρια. Ενας άλλος κράτησε το κεφάλι μου από τον λαιμό και το έσπρωξε στο νερό. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω. Νόμιζα ότι θα πεθάνω. Επειτα από λίγο τράβηξε το κεφάλι πάνω. "Τώρα ξέρεις το χρώμα και το όνομα του πλοίου;". Είπα "όχι". Με χτύπησε δύο φορές στο πρόσωπο. Ο λιμενικός πήρε μία σακούλα και την έβαλε στο κεφάλι μου. Με το ένα χέρι του την έσφιξε δυνατά γύρω από τον λαιμό μου. Δεν μπορούσα να αναπνεύσω άλλο. Επανέλαβαν την όλη διαδικασία με την πλαστική σακούλα τρεις φορές. Μετά ένας λιμενικός έκανε σημάδι με το χέρι του: "Φτάνει"» [ VIA ]

0 σχόλια


Ανεξάρτητος, Ράλι τριακοσίων ημερών


0 σχόλια


Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom) Search

Ναι στις παρελάσεις!



Reporter
Γίνε Ρεπορτερ του Κιτρινου Τύπου, στειλε το άρθρο σου ή την φωτογραφία στο: kitrinostypos@gmail.com

Subscribe via email
Enter your email address:




Delivered by FeedBurner

Feed It!

Subscribe to this site!


Αγαπημένα
Vraseryzi
Sofianetwork
2Xidio
Η Κουλουβάχατα
Σαλάτα Εποχής
Zorba the Greek
ΑΠΕ/ΜΠΕ
News Antenna
Kathimerini
E-Tipos
Naftemporiki
Sxizofrenia
Movies For The Masses
Pestaola
E-roosters
Καραμούζα
Zorba the Greek
Αρχείο
Δεκέμβριος (7)
Νοέμβριος (22)
Οκτώβριος (76)
Σεπτέμβριος (228)
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
���������
������� �� �����������

� �. ������� �������� "��������" ���� �������� ���� �������� �������������� ��� ������� ��� ����������� ���� www.alfavita.gr

����� ����� � "���������" �. ������� �������� "���������� ��� ���������"
������� ���� ��� ���� �����������!!!
�� ������� ����� ���� ��� ������ �����!!!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Στα χέρια της Δικαιοσύνης

Στον ανακριτή θα διαβιβάσει τη Δευτέρα η Ασφάλεια τα στοιχεία του dvd της υπόθεσης Ζαχόπουλου. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται άρση του απορρήτου των τραπεζικών λογαριασμών και των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του πρώην γ.γ. του υπ. Πολιτισμού και της 34χρονης
-------------

ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΥ

ΕΙΧΕ ΔΩΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΜΑΡΑΓΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΑ!!!!

Τετάρτη, 17 Οκτώβριος 2007

Κλεμένο είναι το σενάριο του "El Greco"!!!
.... .......
Τέχνη και πολιτική ή πώς με “τέχνη κλέβεις τα έργα άλλων”... και προσκαλείς πολιτικούς... για να τους κάνεις συννένοχους !!! Μια παρανομία με πολλούς συνενόχους...

Η ταινία του Γιάννη Σμαραγδή "El Greco" βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες στις 18 Οκτωβρίου, συνοδευόμενη από μια σειρά εκδηλώσεων. Η επίσημη πρεμιέρα του "El Greco" Δομήνικος Θεοτοκόπουλος ( πραγματοποιήθηκε στις 15 Οκτωβρίου στην Αθήνα, παρουσία του υπουργού Πολιτισμού Μιχάλη Λιάπη, της βασίλισσας της Ισπανίας Σοφίας, και του πρώην υπουργού Πολιτισμού της Γαλλίας Ζακ Λανγκ. Την ίδια ημέρα, θα εγκαινιαστεί στον Πολυχώρο του Συντάγματος η έκθεση "Στιγμές από την ταινία El Greco". Επίσης, στις 17 Οκτωβρίου, έχει προγραμματιστεί ειδική τιμητική προβολή της ταινίας στο Βόλο, για να τιμήθεί ο συνθέτης Βαγγέλης Παπαθανασίου.
΄Οποιος όμως πήγε και είδε την επίσημη πρεμιέρα διαπίστωσε, εκτός του ότι η ταινία δεν έχει την ποιότητα που περιμέναμε. Λέγεται ότι είχαν δαπανηθεί πολλά χρήματα και από την κυβέρνηση της Ν.Δ. Και του ΠΑΣΟΚγια αυτή την ταινία και ποιος ξέρει γιατί η Ν.Δ. πριμοδότησε εναν “δήθεν” ΠΑΣΟΚ τον κ. Σμαραγδή Γιάννη..... Επίσης αν έχει κανείς διαβάσει και λίγο το τί έχει γραφτεί για την Δομήνικο Θεοτοκόπουλο, αντιλαμβάνεται ότι ότι πολλά αποσπάσματα της ταινίας είναι καθαρή αντιγραφή πολλών άλλων έργων... Ιδιαίτερα η διαμάχη ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΟΥΣ είναι “εμπνευσμένη - κλεμένη” από το ιστορικό μυθιστόρημα του Μπάμπη Πλαιτάκη “ Ο ΓΡΕΚΟ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΗΣ” !!! Ο κ. Μπάμπης Πλαιτάκης πιθανά ΄δεν έχει δώσει” τα πνευματικά δικαιώματα στον κ. Σμαραγδή. Επόμένως ο κ. Πλαιτάκης πρέπει να “χαίρεται” που κάποιος άλλος έκανε την ταινία βασισμένος στο δικό του βιβλίο....
Παρόλα αυτά οι επίσημοι προσκεκλημένοι πρέπει να ενημερωθούν ότι παρακολουθούν μια ταινία που βασίζεται σε κλεμένο σενάριο και αν το εγκρίνουν, ας συνεχίσουν να την παρακολουθούν...αν όχι οφείλουν να αποχωρήσουν από το “κλεψίτυπο έργο” για να διασώσουν το κύρος τους και την τιμή τους.....
Κύριε Μιχάλη Λιάπη 'εχετε υψηλούς καλεσμένους”....προσέχτε μη γελοιοποιηθείτε και εκτεθείτε...
Οι πρεσβείες της Ισπανίας και Γαλλίας οφείλουν να ενημερώσουν τους εκπροσώπους των χωρών τους !!!
Ο κ. Υπουργός Πολιτισμού Μιχάλης Λιάπης οφείλει να αποχωρήσει από αυτή τη παράσταση....
Φίλοι Ελληνικού Κινηματογράφου
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ο Χρήστος Ζαχόπουλος είχε χορηγήσει την ταινία του Γιάννη Σμαραδή παράνομα???
Αν ναι πόσα χρήματα πήρε ο Γιάννης Σμαραγδής παράνομα για τον El Greco???
Η Εύη Τσέκου είχε ανάμειξη??

Ο κ. Μιχάλης Λιάπης για το σκάνδαλο τι λέει???
Ο χρήστης ikor είπε…
Έστω και με μεγάλη διαφορά φάσης, ανακάλυψα αυτήν την εξαιρετικά πλήρη ανάλυση του θέματος!

Στη βία όλοι είναι θύματα: και αυτοί που σκοτώνουν και αυτοί που σκοτώνονται...

Χρειάζεται αλλαγή νοοτροπίας.

Συγχαρητήρια για την ανάρτηση!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα πολλά πρόσωπα της ψηφιακής λογοκρισίας

Brexit: Το αναπάντεχο καλοκαίρι της Βρετανίας

Στρίβοντας δεξιά στη διακλάδωση του Wallerstein