Μπλογκ - έρευνα
Έλαβα μια πρόσκληση συμμετοχής σε μια έρευνα σχετικά με την Ελληνική μπλογκόσφαιρα και το προφίλ του Έλληνα (ελληνόφωνου) ιστολόγου. Όπως αναφέρεται στο μπλογκ της έρευνας:
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας απευθύνεται σε όσους ιστολογούν (ποικιλοτρόπως). Αν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία χρηστών του διαδικτύου, το ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση βρίσκεται εδώ, αν απλώς θέλετε να δείτε το ερωτηματολόγιο, ρίξτε μια ματιά εδώ.
Όπως λέει και ο Ζαφείρης:
* Στόχος της είναι να ανιχνεύσει το προφίλ του ελληνόφωνου blogger και κυρίως τα κίνητρα και τις πρακτικές του
* Η έρευνα αποτελεί μέρος της μεταπτυχιακής διατριβής του φοιτητή Ζαφείρη Καραμπάση στα πλαίσια του διατμηματικού μεταπτυχιακού προγράμματος "Δυνητικές Κοινότητες : Ψυχο-Κοινωνιολογικές Προσεγγίσεις και Τεχνικές Εφαρμογές" (Πάντειο Πανεπιστήμιο, τμήμα Ψυχολογίας, Κέντρο Ψυχο-Κοινωνιολογικής Έρευνας της Διακυβέρνησης των Δυνητικών Κοινοτήτων, Ερευνητικό Κέντρο "Ωμέγα")
Το ερωτηματολόγιο της έρευνας απευθύνεται σε όσους ιστολογούν (ποικιλοτρόπως). Αν ανήκετε σε αυτήν την κατηγορία χρηστών του διαδικτύου, το ερωτηματολόγιο προς συμπλήρωση βρίσκεται εδώ, αν απλώς θέλετε να δείτε το ερωτηματολόγιο, ρίξτε μια ματιά εδώ.
Όπως λέει και ο Ζαφείρης:
Νομίζουμε ότι πέρα από το προφανές ερευνητικό ενδιαφέρον, τα αποτελέσματα μιας τέτοιας έρευνας παρουσιάζουν ενδιαφέρον τόσο για τους ίδιους τους bloggers όσο και γενικότερο, αφού τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν δημόσια προσβάσιμα από όλους. Παράλληλα όμως θεωρούμε ότι η ακαδημαϊκή και πανεπιστημιακή αρχή με όλες τις θεσμικές και δεοντολογικές εγγυήσεις που φέρει, ως κατεξοχήν ανεξάρτητη και πέρα και πάνω από εμπορικές διαδικασίες, όχι μόνο αποτελεί έναν κατάλληλο φορέα να αναλάβει και να πραγματώσει ένα τέτοιο έργο -λόγω της πολλές φορές απαραίτητης για τέτοιες έρευνες ουδέτερης υπόστασής του- αλλά πολύ περισσότερο ότι η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί και ένα κάλεσμα στήριξης, καλής θέλησης και βοηθείας, μια συσπειρωτική πρωτοβουλία που απευθύνεται σε όσους συμμετέχουν ή ενδιαφέρονται για το “ελληνικό internet”.
Σχόλια