Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ακισμοί

Δεν καταλαβαίνω λοιπόν το πώς σκέφτονται οι Έλληνες σοσιαλιστές... Δηλαδή αν ήμουν εγώ, όχι μόνο δημόσιο πολιτικό πρόσωπο, αλλά επί δύο δεκαετίες υπουργός στα πιο ευαίσθητα (και εν δυνάμει ευάλωτα στην διαφθορά) υπουργεία... αν πέρα από αυτό δεν είχα δουλέψει σε μη-πολιτικό πόστο τα τελευταία 30 χρόνια... αν επιπλέον δεν ήμουν απλά "σοσιαλιστής" αλλά και ο άτυπος "ηγέτης" της αριστερής πτέρυγας του σοσιαλιστικού κόμματος, που επιπλήττει συχνά-πυκνά την ηγεσία για δεξιά στροφή, και ζητά τη συνεργασία με την αριστερά... αν τέλος είχα μια στοιχειώδη τσίπα...
Τότε δεν θα φρόντιζα να κάνω έναν χλιδάτο γάμο στο Παρίσι, να ζω σε βιλάρα και να έχω την γαμάτη αμαξάρα, συν τοις άλλοις διότι ένας στοιχειωδώς συνεπής σοσιαλιστής υποτίθεται ότι δεν παραμυθιάζεται από την καταναλωτική παραζάλη και ότι δεν τον αγγίζει η αστική χλιδή. Ακόμα και να τα είχε τα λεφτά από το σπίτι του (κάτι που δεν προκύπτει από το βιογραφικό του), με δεδομένη την όλη φημολογία, δεν πάει κανείς να μοστράρει τα φράγκα του στο Παρίσι αν το παίζει λαϊκή αριστερά...

Να δεχτώ, ρε γαμότο ότι τα έβγαλε με καθαρό τρόπο... Αλλά αυτό σημαίνει ότι συμβαίνει ένα από τα ακόλουθα:

  • Οι υπουργοί έχουν υψηλότερους μισθούς από ότι πρέπει, διότι δεν μου φαίνεται εύλογο ακόμα και μετά από 20 χρόνια στα πιο υψηλά πόστα της χώρας να έχεις μαζέψει τόσα ώστε να έχεις σπίτι στο Παλαιό Ψυχικό, αμαξάρα 65000 Ευρώ και να κάνεις υπερπολυτελείς γάμους στα Παρίσια...

  • Εν πλήροι μυστικότητα ο Άκης δούλευε δύο δουλειές, το πρωί υπουργός - το βράδυ μηχανικός ή μπετατζής ή νυχτοφύλακας... Που σημαίνει ότι δεν έκανε και πολύ καλά την δουλειά του υπουργού, μάλλον γιατί νύσταζε...

  • Τα είχε από τον μπαμπά του / τα κληρονόμησε από την θεία του στην Αμερική / του τα έδωσαν για την προσφορά του στον δημόσιο βίο της χώρας θαυμαστές -τριές του / τα κέρδισε στο λότο... (πάσο)


  • Για να σοβαρευτούμε όμως, αυτή η νεοπλουτίστικη επίδειξη ενός δημοσίου άνδρα και δη σοσιαλιστή, με δεδομένα τα όσα έχουν λεχθεί και λέγονται για το ΥΠΕΘΑ και όχι μόνον - και ενώ τα κανάλια ασχολούνταν με την κοσμική και κουτσομπολίστικη διάσταση του γεγονότος και μόνον - δείχνει μια "ιδιωτική" αντίληψη για την πολιτική, μια αντίληψη φεουδάρχη που δεν οφείλει καμία εξήγηση για το πώς πλούτισε όντας σε δημόσιο πόστο. Δηλαδή κάτι σαν "όπου θέλω τα βρήκα, κοίτα εσύ τη δουλειά σου, μαλάκα φορολογούμενε και πλήρωνε". Αυτό είναι νομίζω το υπέρτατο στάδιο του ΠΑΣΟΚικού "σοσιαλισμού": αυτό το γλοιώδες μίγμα επιδειξιομανίας, ξετσιπωσιάς και μαγκιάς που θα μείνει για χρόνια ως η σημαντικότερη συμβολή του κόμματος στον νεοελληνικό πολιτισμό.

    Το κείμενο του Μπότσαρη από το ΣΚΑΪ αναφέρει επίσης ότι ο (ειλικρινά συμπαθής) κ. Βεργόπουλος, προφανώς παλιός φίλος του κ. Άκη, όταν ρωτήθηκε γιατί έγινε ο γάμος στο Παρίσι, φέρεται να απάντησε:

    «Για το Μάη του '68 και τις αναμνήσεις»

    Καλά οι αναμνήσεις δικές τους είναι, δεν μου πέφτει λόγος. Αλλά το "Four Seasons", και η ιλιγγιώδης χλιδή του, τι σχέση έχουν με τον Μάη του 68, πέρα από παράδειγμα χρεοκοπίας της γενιάς του; Δεν κατάλαβα, είχαν βγει στους δρόμους για να έχουν 35 χρόνια μετά το δικαίωμα να κάνουν πολυτελείς δεξιώσεις με αγνώστου προέλευσης λεφτά; Ή για να φοράνε σινιέ ρούχα κάτω από κρυστάλλινους πολυελαίους, σε ξενοδοχεία των 1800 Ευρώ την βραδιά; Ο Κον-Μπετίτ μοιάζει συγκρινόμενος ως υπόδειγμα συνέπειας και πολιτικής σταθερότητας... Ο Μπότσαρης (που είναι συχνά εμπαθής και με εκνευρίζει προσωπικά ως στυλ) έχει λοιπόν δίκιο όταν τα σούρνει και στον καθηγητή κ. Βεργόπουλο:

    Και εσύ καθηγητή μου, τι τον ήθελες εκείνο τον έρμο τον Μάη του '68; Δεν άκουσες τίποτε; Δεν είδες τίποτε; Δεν κατάλαβες τίποτε; Βλαξ ή συνένοχος; Τρελός του χωριού; Καραγκιόζης του Σπαθάρη;

    Αυτά λοιπόν καθηγητή μου με τον έρμο τον Μάη του '68, γιατί ο Μάης του '68 δεν συμβιβάζεται με εμπόρια, με προμήθειες, μίζες και προπαντός με την χλιδή του Γεωργίου του 5ου του Four Seasons στο Παρίσι και τις σαμπάνιες. Το θέμα του γάμου του κ. Άκη Τσοχατζόπουλου αυτό καθαυτό δεν μας αφορά καθόλου, αυτό που μας αφορά είναι το πολιτικό πρόσωπο του ανδρός και το μοντέλο που εκφράζει…


    Δίκιο έχει. Αλλά είπαμε τα νόμιμα περί "ευθύνης υπουργών" έχουν πρακτικά καταργηθεί και όλοι οι σκύλοι μπήκαν και αλέθουν και λογαριασμό δεν δίνουν.

    Καλορίζικος και καλούς απογόνους.

    Σχόλια

    Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

    Ζωνιανά

    Διαβάζω και ακούω τα όσα γράφονται και λέγονται το αιματηρό περιστατικό στα Ζωνιανά με την ελαφρά δυσανασχέτηση που ως Κρητικός της διασποράς νιώθω, βλέποντας ότι ο κοινός τόπος και το αναμενόμενο παρά τοις Κρησί, γίνεται πηχυαίος τίτλος και "ανακαλύπτεται" από τα Αθηναϊκά ΜΜΕ ως κεραυνός εν αιθρία, ως κάτι το αναπάντεχο. Η δυσανασχέτηση προέρχεται από το γεγονός ότι τέτοιου είδους θέματα φτάνουν μέχρι την Αθήνα όταν υπάρχουν νεκροί - και τότε φτάνουν ως έτοιμο θέαμα και με μεγάλη απόσταση από την τοπική οπτική. Από την άλλη δεν νιώθω αρκετά κοντά στα τεκταινόμενα στο νησί πλέον, ώστε να έχω κάποια σημαντική άποψη να συνεισφέρω. Αυτοί που βιώνουν την κατάσταση, είναι καλύτερα σε θέση και να την εκτιμήσουν. Εδώ θέλω να παρατηρήσω κάποια πράγματα και να παραπέμψω σε πλησιέστερους παρατηρητές.

    - Όσοι βλέπουν στις μαφίες του Μυλοποτάμου κάποιου είδους "αντεξουσιαστές" και "εχθρούς του κράτους", είναι μακριά νυχτωμένοι. Η κατάσταση αυτή προέκυψε ως αποτέλεσμα π…

    Το όπλο της λανθασμένης πρόβλεψης

    Επ' αφορμή της νικηφόρου μάχης του πακέτου λιτότητας και της σίγουρης επιστημοσύνης με την οποία ο Υπουργός Οικονομικών μετέφερε την αισιοδοξία του, ας εξετάσουμε τις βάσεις της και την προϊστορία των επισήμων εκτιμήσεων για την πορεία της Οικονομίας της χώρας μας στα χρόνια της κρίσης:
    Sins of Commission Από το Real World Economics Review, o Jesse Frederik, στο άρθρο του "Folly from Olly. The disasterous quality of the economic predictions of the European Commission" κάνει την παρακάτω παρατήρηση σε ότι αφορά τις προβλέψεις της Κομισιόν για τις επιδόσεις της Ελληνικής οικονομίας, κατά την διάρκεια του Μεγάλου Ελληνικού Κραχ, την οποία μετάφρασα στα Ελληνικά (χωρίς την άδεια του συγγραφέα, ελπίζω στην κατανόησή του λόγω της πιεστικής επικαιρότητας):



     Στον πίνακα παρουσιάζονται οι πέντε ενημερώσεις της εκτίμησης της Κομισιόν, κατά την διάρκεια του έτους με την πρώτη να δημοσιεύεται την άνοιξη της προηγούμενης από την εκτιμώμενη χρονιά. Σημειώνω πως η τελευταία επικαιροπ…

    Πείνα, λιποθυμίες και η χρησιμότητα του λαϊκισμού: μια συζήτηση με τον Πάσχο Μανδραβέλη

    Με αφορμή μια συζήτηση με τον Πάσχο Μανδραβέλη στο twitter

    [Δημοσιεύθηκε στην διαδικτυακή Αυγή 2/12/2013]



    Η είδηση-μαϊμού (όπως ήταν σχεδόν εξαρχής φανερό νομίζω) περί θανάτου από πείνα 16χρονου στην Πλατεία Αμερικής, προκάλεσε μια συζήτηση στο twitter με τον Πάσχο Μανδραβέλη που άδραξε την αφορμή να καταγγείλει την ψευδή καταστροφολογία της αριστεράς.

    @Mandravelis Η πείνα των μαθητών δεν είναι hoax http://t.co/WbAe7biTwp
    — talws (@talws) November 25, 2013 Του υπέδειξα πως η πείνα στην Ελλάδα δεν είναι μύθος, παραπέμποντάς τον  στο σχετικό άρθρο της Ημερησίας (προκειμένου να μην υπάρχει θέμα επαρκούς καθεστωτικότητας των πηγών). Ο ΠΜ σε ποστ στου στο twitLonger απάντησε πως δεν υπάρχει πείνα στην Ελλάδα, μόνο φτώχεια και ότι όλα αυτά περί λιποθυμιών από την πείνα στα σχολεία είναι "hoaxes" - αστικοί μύθοι: "Η φτώχεια δεν είναι hoax. Είναι πραγματικότητα. Οι λιποθυμίες από την πείνα, είναι hoax. Ποτέ δεν στοιχειοθετήθηκαν, πάντα ήταν καταγγελίες του στιλ «άκουσα...», «μου …