Ένα Ελληνικό υπερ-ιστολόγιο

Έκατσα που λέτε και έβαλα στο Kinja, (σχεδόν) όλα τα ελληνικά ιστολόγια που έχω συμπεριλάβει (λίγο-πολύ) στην δεξιά στήλη εδωπέρα. Το αποτέλεσμα είναι το Greek blogs.
Προβλήματα: πρώτα απ' όλα το encoding δεν διαβάζεται για κάποια ιστολόγια, π.χ. του Αστέρη ή το Words Attack... Αν δεν λύσω το ζήτημα (ή αν δεν ρίξετε καμιά ιδέα για το πώς λύνεται) θα τα βγάλω (με πόνο ψυχής). Επίσης προς το παρόν δεν είναι με χρονολογική σειρά, παρότι θάπρεπε, αλλα υποπτεύομαι ότι καθώς θα βλέπει ενημερώσεις θα βελτιώνεται.
Αν κάποιος θέλει:

  • για κάποιον λόγο να τον βγάλω από το feed, να μου στείλει email (βλ.άνω) - όχι ότι υποχρεούμαι βέβαια, αλλά θα του/της κάνω την χάρη...

  • να προσθέσει καινούρια, να μου στείλει πάλι email με θέμα Kinja και κάποια στιγμή ίσως φιλοτιμηθώ...

  • να συνδιαχειριστεί το compedium, χάρη θα μου κάνει και ας μου στείλει πάλι email να του στείλω password (με την γεωλογικό χρόνο αντίδρασης που με διακρίνει)


  • Μετά από την δοκιμαστική περίοδο το λινκ στο kinja θα μπει σε περίοπτη θέση στο πλάι...
    Προφανώς όποιος θέλει, πάει στo Kinja και κάνει καινούριο δικό του βέβαια...

    Συναφές έργο: ψάχνω συνεργάτες-θύματα ή εθελοντές για να υλοποιήσουν ανεξάρτητα από μένα (ακόμα καλύτερα) την δημιουργία ελληνικού καταλόγου ιστολογίων, που θα μπορούσε να περιλαμβάνει θεματική κατηγοριοποίηση και (αν θέλετε τζόγο, δεν τρελαίνομαι) βαθμολόγηση και διάφορα kinjo-ειδή - ανά κατηγορία blog...

    Σχόλια

    Ο χρήστης Oneiros είπε…
    Oops.. αυτό δε θα έπρεπε να συμβαίνει, to blogentis χρησιμοποιεί UTF-8. Θα το κοιτάξω μόλις βρω λίγο χρόνο.
    Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
    Μπράβο talos. Μακάρι όλοι να είχαν το μεράκι σου. Εμένα δεν με πειράζει καθόλου που εμφανίζομαι αλαμπουρνέζικα. Όπως σου έχω πει και παλιότερα θέλω να κάνω διεθνή καριέρα ως Γιαπωνέζος.
    Ο χρήστης Simon είπε…
    Αν δεν φαίνονται σωστά τα ελληνικά, ακόμα και αν το κάνετε σωστά (utf-8), επικοινωνήστε μαζί τους στο Kinja.

    Απαντούν στους χρήστες τους.

    Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

    Τα πολλά πρόσωπα της ψηφιακής λογοκρισίας

    Μετεκλογικά

    Βαϊμάρη και αντιφασισμός, μια ιστορική σημείωση