Τα πορνοτράγουδα της πικρής πατρίδας

Υπό του μητροπολίτου Καλαβρύτων εξεδόθη η ακόλουθος μετάφρασις του άσματος ο μας εκπροσώπησε ως έθνος στας ευρωπαϊκάς τραγουδοπανηγύρεις:

Τίτλος: « ΤΑΡΑΚΟΥΝΑ ΤΟ!»
«Κάθε φορά πού θέλεις να παίξης
άναψέ με, μέχρι τέλους!
Έλα σε μένα και ίππευσε
σώμα με σώμα, καθαρή απόλαυση
δίνοντάς μου πάθος, μου καίγεις την καρδιά.
Θα σε κουνήσω μέχρι τελικής πτώσης.
Μωρό, είσαι η αιτία πού νοιώθω τέτοια κάψα,
Σε θέλω τώρα, αδύνατο να σταματήσω.

Θα έδινα τη ζωή μου
Για μια νύχτα μαζί σου.
Στην ορμή της επιθυμίας
κάνε εκείνη την κίνηση πάνω μου
καιρός για να δεις
Πώς ο κόσμος μου φλέγεται ! ! ! ! ! ! !

Κούνα, κούνα, κούνα, κούνα, κούνα το, αγάπη μου
Τρελλός για έρωτα,
Δός μου κι’ άλλο!

Κούνα, κούνα, κούνα, κούνα, κούνα το, αγάπη μου
Τρελλός για έρωτα,
Δός μου κι’ άλλο!

Κούνα, κούνα, κούνα, κούνα, κούνα το, αγάπη μου
Τρελλός για έρωτα, Δός μου κι’ άλλο!
Α ι ώ ν ι α ! ! ! ! !

Κάθε μέρα δεν μπορώ ν’ αντισταθώ
Θέλω τη γεύση των χειλέων σου.
Αγάπη μου, είναι το σώμα σου πού με τρελλαίνει,
Άφησέ να μπω, πρέπει να σ’ αγγίξω!


...Να ενώσω και εγώ την φωνή μου με αυτήν του Σεβασμιώτατου Αμβροσίου εκφράζοντας και εγώ "...τα συλλυπητήριά μου προς όλους τους παράγοντες της ενημερώσεως του Ελληνικού Λαού, όσοι εσκεμμένα τον άφησαν στο σκοτάδι της αγνωσίας, όσοι τον παρέσυραν σε εθνικό παραλήρημα για να χειροκροτήση ένα πορνοτράγουδο!"

Το Δελτίου Τύπου της Ιεράς Μητροπόλεως Καλαβρύτων, καταλήγει με ένα λεπτότατο υπονοούμενο:

"Με την ευκαιρία παρακαλώ τον κ. Ρουβά, να μη λησμονήσει να αποστείλει μια φανέλα του προς τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο, όπως ο ίδιος του εζήτησε."

Ευτυχώς είναι και ο Αμβρόσιος και δεν θα πάμε όλοι κατά διαόλου. Μια από τις κακοδαιμονίες αυτής της χώρας είναι ότι κινείται μεταξύ Ρουβά και Αμβροσίου χωρίς να περνάει ποτέ από την μέση...

Σας πληροφορώ ότι μετά την προτροπή της Κας Μπόκοτα, να μην ψηφίσουμε τα άλλα "φαβορί" έσπευσα και ψήφισα τους Σέρβους αδελφούς μας (που δεν είχαν και πορνοτράγουδο). Να σας επιστήσω τέλος την προσοχή στο ότι η νικήτρια Ζήνα της Ουκρανίας είχε πιο ηλίθιους στίχους ακόμα και από την Ελληνική συμμετοχή. Χρειάζεται ακόμα περισσότερη προσπάθεια...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Τα πολλά πρόσωπα της ψηφιακής λογοκρισίας

Μετεκλογικά

Βαϊμάρη και αντιφασισμός, μια ιστορική σημείωση